Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Julia Stockler i eit rørande menneskeleg brasiliansk drama om to kvinner som aldri får realisert draumane sine.
I løpet av ei langhelg har festivalen Cine Latino i Bergen vist meir enn tre gonger så mange søramerikanske filmar som norske kinoar samla har synt dei siste to åra.
Julia Stockler i eit rørande menneskeleg brasiliansk drama om to kvinner som aldri får realisert draumane sine.
I løpet av ei langhelg har festivalen Cine Latino i Bergen vist meir enn tre gonger så mange søramerikanske filmar som norske kinoar samla har synt dei siste to åra.
Julia Stockler i eit rørande menneskeleg brasiliansk drama om to kvinner som aldri får realisert draumane sine.
I løpet av ei langhelg har festivalen Cine Latino i Bergen vist meir enn tre gonger så mange søramerikanske filmar som norske kinoar samla har synt dei siste to åra.
Den namnlause hovudpersonen i Johannessens nye roman er ein einsleg mann nær dei femti. Men ingen treng tykkje synd i han for det.
Foto: Jacob Johannessen Maske
Har du eit rikt indre liv, er det ikkje sikkert at eit anna menneske representerer eit positivt tilskot, seier forfattar Bjørn Olaf Johannessen.
Den namnlause hovudpersonen i Johannessens nye roman er ein einsleg mann nær dei femti. Men ingen treng tykkje synd i han for det.
Foto: Jacob Johannessen Maske
Har du eit rikt indre liv, er det ikkje sikkert at eit anna menneske representerer eit positivt tilskot, seier forfattar Bjørn Olaf Johannessen.
Den namnlause hovudpersonen i Johannessens nye roman er ein einsleg mann nær dei femti. Men ingen treng tykkje synd i han for det.
Foto: Jacob Johannessen Maske
Har du eit rikt indre liv, er det ikkje sikkert at eit anna menneske representerer eit positivt tilskot, seier forfattar Bjørn Olaf Johannessen.
Per Marius Weidner-Olsen var norsklærar i 25 år før han sa opp stillinga for å skrive romanen som no er utgjeven.
Foto: Baard Henriksen
Du kan ikkje stire inn i den same fortida to gonger. Den forståinga ligg til grunn for Per Marius Weidner-Olsens debutroman Jeg hadde en oppvekst nesten som min egen.
Per Marius Weidner-Olsen var norsklærar i 25 år før han sa opp stillinga for å skrive romanen som no er utgjeven.
Foto: Baard Henriksen
Du kan ikkje stire inn i den same fortida to gonger. Den forståinga ligg til grunn for Per Marius Weidner-Olsens debutroman Jeg hadde en oppvekst nesten som min egen.
Per Marius Weidner-Olsen var norsklærar i 25 år før han sa opp stillinga for å skrive romanen som no er utgjeven.
Foto: Baard Henriksen
Du kan ikkje stire inn i den same fortida to gonger. Den forståinga ligg til grunn for Per Marius Weidner-Olsens debutroman Jeg hadde en oppvekst nesten som min egen.
Romanen som kjem ut 7. august, er den sjette boka til Kjersti Annesdatter Skomsvold
Foto: Agnete Brun
Når Kjersti Annesdatter Skomsvold skal byrje på ein ny roman, veit ho ikkje korleis ho skal gå fram. Då les ho ein bestemt roman om igjen, og så gjer ho det på eit heilt anna vis.
Romanen som kjem ut 7. august, er den sjette boka til Kjersti Annesdatter Skomsvold
Foto: Agnete Brun
Når Kjersti Annesdatter Skomsvold skal byrje på ein ny roman, veit ho ikkje korleis ho skal gå fram. Då les ho ein bestemt roman om igjen, og så gjer ho det på eit heilt anna vis.
Romanen som kjem ut 7. august, er den sjette boka til Kjersti Annesdatter Skomsvold
Foto: Agnete Brun
Når Kjersti Annesdatter Skomsvold skal byrje på ein ny roman, veit ho ikkje korleis ho skal gå fram. Då les ho ein bestemt roman om igjen, og så gjer ho det på eit heilt anna vis.
Solveig Øvstebø kjem frå stillinga som direktør og sjefkurator for samtidskunstmuseet The Renaissance Society i Chicago.
Foto: Astrup Fearnley Museet
Som ny direktør og sjefkurator for Astrup Fearnley Museet vil Solveig Øvstebø gjere endringar i både samlinga og utstillingspraksisen.
Solveig Øvstebø kjem frå stillinga som direktør og sjefkurator for samtidskunstmuseet The Renaissance Society i Chicago.
Foto: Astrup Fearnley Museet
Som ny direktør og sjefkurator for Astrup Fearnley Museet vil Solveig Øvstebø gjere endringar i både samlinga og utstillingspraksisen.
Solveig Øvstebø kjem frå stillinga som direktør og sjefkurator for samtidskunstmuseet The Renaissance Society i Chicago.
Foto: Astrup Fearnley Museet
Som ny direktør og sjefkurator for Astrup Fearnley Museet vil Solveig Øvstebø gjere endringar i både samlinga og utstillingspraksisen.
Olga Lilly Abrahamsen frå Rjukan er etter det Arvid Løhre veit, det einaste kvinnelege postbodet som er fotografert i full uniform etter reglane frå 1899 med endringar frå 1930.
Foto: Orlaug Johanne Pettersen / Norges Postmuseum
Bak postuniforma, som lenge berre var ei lue, skjuler det seg mykje historikk og ikkje så reint lite kamp.
Olga Lilly Abrahamsen frå Rjukan er etter det Arvid Løhre veit, det einaste kvinnelege postbodet som er fotografert i full uniform etter reglane frå 1899 med endringar frå 1930.
Foto: Orlaug Johanne Pettersen / Norges Postmuseum
Bak postuniforma, som lenge berre var ei lue, skjuler det seg mykje historikk og ikkje så reint lite kamp.
Olga Lilly Abrahamsen frå Rjukan er etter det Arvid Løhre veit, det einaste kvinnelege postbodet som er fotografert i full uniform etter reglane frå 1899 med endringar frå 1930.
Foto: Orlaug Johanne Pettersen / Norges Postmuseum
Bak postuniforma, som lenge berre var ei lue, skjuler det seg mykje historikk og ikkje så reint lite kamp.