Anten er norske dagsaviser medveten lokalpresse, som Nordlys i Tromsø, som seier klårt frå at dei berre skriv om nærmiljøet sitt, eller dei er lokalpresse som nyttar innkjøpt stoff for å likna på allmenn- eller rikspresse, som til dømes Bergens Tidende. Eller dei er fagpresse som rettar seg mot særlege yrkesgrupper.
Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix
Dei store dagsavisene er vortne meir lokalpresse enn allmennpresse.
Anten er norske dagsaviser medveten lokalpresse, som Nordlys i Tromsø, som seier klårt frå at dei berre skriv om nærmiljøet sitt, eller dei er lokalpresse som nyttar innkjøpt stoff for å likna på allmenn- eller rikspresse, som til dømes Bergens Tidende. Eller dei er fagpresse som rettar seg mot særlege yrkesgrupper.
Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix
Dei store dagsavisene er vortne meir lokalpresse enn allmennpresse.
Anten er norske dagsaviser medveten lokalpresse, som Nordlys i Tromsø, som seier klårt frå at dei berre skriv om nærmiljøet sitt, eller dei er lokalpresse som nyttar innkjøpt stoff for å likna på allmenn- eller rikspresse, som til dømes Bergens Tidende. Eller dei er fagpresse som rettar seg mot særlege yrkesgrupper.
Foto: Terje Bendiksby / NTB scanpix
Dei store dagsavisene er vortne meir lokalpresse enn allmennpresse.
VG var sektiåttarar i dress – stundom grilldress.
Foto: Berit Keilen / NTB scanpix
I etterkrigstida kjempa Verdens Gang for å overleva, og avisa var meir enn éin gong truga av konkurs. Men frå 1967 til 1981 auka opplaget frå 36.000 til om lag 230.000, og VG vart landets største avis.
VG var sektiåttarar i dress – stundom grilldress.
Foto: Berit Keilen / NTB scanpix
I etterkrigstida kjempa Verdens Gang for å overleva, og avisa var meir enn éin gong truga av konkurs. Men frå 1967 til 1981 auka opplaget frå 36.000 til om lag 230.000, og VG vart landets største avis.
VG var sektiåttarar i dress – stundom grilldress.
Foto: Berit Keilen / NTB scanpix
I etterkrigstida kjempa Verdens Gang for å overleva, og avisa var meir enn éin gong truga av konkurs. Men frå 1967 til 1981 auka opplaget frå 36.000 til om lag 230.000, og VG vart landets største avis.
Kommentator Anki Gerharden går mot flokken.
Foto: Privat
Pressa nyttar ofte si eiga mediemakt til å jage fram eigne standpunkt og vert såleis sjølv ei ugjennomsiktig samfunnsmakt.
Kommentator Anki Gerharden går mot flokken.
Foto: Privat
Pressa nyttar ofte si eiga mediemakt til å jage fram eigne standpunkt og vert såleis sjølv ei ugjennomsiktig samfunnsmakt.
Kommentator Anki Gerharden går mot flokken.
Foto: Privat
Pressa nyttar ofte si eiga mediemakt til å jage fram eigne standpunkt og vert såleis sjølv ei ugjennomsiktig samfunnsmakt.
I VG vart delinga av overgrepsbilete, som det australske politiet nytta som forkledning, gjort til sjølve hovudsaka, saman med eit «verdsnyhende» om korleis VG hadde hacka seg inn på nettstaden.
Skal vi unnlate å nedkjempe pedofilnettverka, om vi ikkje kan gjere det på ei rein og god måte?
I VG vart delinga av overgrepsbilete, som det australske politiet nytta som forkledning, gjort til sjølve hovudsaka, saman med eit «verdsnyhende» om korleis VG hadde hacka seg inn på nettstaden.
Skal vi unnlate å nedkjempe pedofilnettverka, om vi ikkje kan gjere det på ei rein og god måte?
I VG vart delinga av overgrepsbilete, som det australske politiet nytta som forkledning, gjort til sjølve hovudsaka, saman med eit «verdsnyhende» om korleis VG hadde hacka seg inn på nettstaden.
Skal vi unnlate å nedkjempe pedofilnettverka, om vi ikkje kan gjere det på ei rein og god måte?
Når skitkastinga vert stoverein òg for dei som går i smoking, går politikken over i rein revirkamp.
Når skitkastinga vert stoverein òg for dei som går i smoking, går politikken over i rein revirkamp.
Når skitkastinga vert stoverein òg for dei som går i smoking, går politikken over i rein revirkamp.
Fordi motførestillingane mot inngrep i fosterprosessen og mot eksperimentering med livet kulturhistorisk er tufta på eit livssyn vi ikkje lenger har, taler logikken brått for å opne for inngrep og eksperiment. Slik ligg vegen open for transhumanismen.
Fordi motførestillingane mot inngrep i fosterprosessen og mot eksperimentering med livet kulturhistorisk er tufta på eit livssyn vi ikkje lenger har, taler logikken brått for å opne for inngrep og eksperiment. Slik ligg vegen open for transhumanismen.
Fordi motførestillingane mot inngrep i fosterprosessen og mot eksperimentering med livet kulturhistorisk er tufta på eit livssyn vi ikkje lenger har, taler logikken brått for å opne for inngrep og eksperiment. Slik ligg vegen open for transhumanismen.