Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791). Utsnitt frå eit posthumt portrett frå 1819.
Også det enkle treng sin meister.
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791). Utsnitt frå eit posthumt portrett frå 1819.
Også det enkle treng sin meister.
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791). Utsnitt frå eit posthumt portrett frå 1819.
Også det enkle treng sin meister.
Den austerrikske komponisten Franz Joseph Haydn (1732–1809). Utsnitt frå måleri av Thomas Hardy frå 1791.
Roger Norrington dirigerer Joseph Haydns tolv «Londonsymfoniar» med friske tempi og vibratolaus strykarklang.
Den austerrikske komponisten Franz Joseph Haydn (1732–1809). Utsnitt frå måleri av Thomas Hardy frå 1791.
Roger Norrington dirigerer Joseph Haydns tolv «Londonsymfoniar» med friske tempi og vibratolaus strykarklang.
Den austerrikske komponisten Franz Joseph Haydn (1732–1809). Utsnitt frå måleri av Thomas Hardy frå 1791.
Roger Norrington dirigerer Joseph Haydns tolv «Londonsymfoniar» med friske tempi og vibratolaus strykarklang.
Noteark frå samlinga «Old Hall Manuscript», som blei til kring 1420.
Foto: British Library
Sjølv om musikken er komplisert, treng han ikkje å verka utilgjengeleg.
Noteark frå samlinga «Old Hall Manuscript», som blei til kring 1420.
Foto: British Library
Sjølv om musikken er komplisert, treng han ikkje å verka utilgjengeleg.
Noteark frå samlinga «Old Hall Manuscript», som blei til kring 1420.
Foto: British Library
Sjølv om musikken er komplisert, treng han ikkje å verka utilgjengeleg.
Canopus er det mest kjende motivet i Hadrians villa. Hageanlegget, som symboliserer Nilen, har i dag gått over sine breidder etter styrtregnet.
Alle foto: Sjur Haga Bringeland
TIVOLI: Hadrians villa var ein geografisk temapark der kunst, arkitektur og landskap frå heile Romarriket blei attskapt.
Canopus er det mest kjende motivet i Hadrians villa. Hageanlegget, som symboliserer Nilen, har i dag gått over sine breidder etter styrtregnet.
Alle foto: Sjur Haga Bringeland
TIVOLI: Hadrians villa var ein geografisk temapark der kunst, arkitektur og landskap frå heile Romarriket blei attskapt.
Canopus er det mest kjende motivet i Hadrians villa. Hageanlegget, som symboliserer Nilen, har i dag gått over sine breidder etter styrtregnet.
Alle foto: Sjur Haga Bringeland
TIVOLI: Hadrians villa var ein geografisk temapark der kunst, arkitektur og landskap frå heile Romarriket blei attskapt.
Alten Delphine Galou er fenomenal i dei rolege satsane.
Foto: Giulia Papetti
Kva særmerkjer Antonio Vivaldi som kyrkjemusikkomponist?
Alten Delphine Galou er fenomenal i dei rolege satsane.
Foto: Giulia Papetti
Kva særmerkjer Antonio Vivaldi som kyrkjemusikkomponist?
Alten Delphine Galou er fenomenal i dei rolege satsane.
Foto: Giulia Papetti
Kva særmerkjer Antonio Vivaldi som kyrkjemusikkomponist?
Christian Sinding (t.v.) saman med venene Gunnar Heiberg og Knut Hamsun. Måleri av Henrik Lund frå 1926.
Sjølv når han blir godt spelt, kling Sindings kammermusikk stundom uinspirert.
Christian Sinding (t.v.) saman med venene Gunnar Heiberg og Knut Hamsun. Måleri av Henrik Lund frå 1926.
Sjølv når han blir godt spelt, kling Sindings kammermusikk stundom uinspirert.
Christian Sinding (t.v.) saman med venene Gunnar Heiberg og Knut Hamsun. Måleri av Henrik Lund frå 1926.
Sjølv når han blir godt spelt, kling Sindings kammermusikk stundom uinspirert.