Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Il Giardino Armonico med blokkfløytisten Giovanni Antonini som tredje frå høgre.
Foto: Lukasz Rajchert
Med Vivaldi vender Giovanni Antonini attende til sitt sanne metier.
Il Giardino Armonico med blokkfløytisten Giovanni Antonini som tredje frå høgre.
Foto: Lukasz Rajchert
Med Vivaldi vender Giovanni Antonini attende til sitt sanne metier.
Il Giardino Armonico med blokkfløytisten Giovanni Antonini som tredje frå høgre.
Foto: Lukasz Rajchert
Med Vivaldi vender Giovanni Antonini attende til sitt sanne metier.
Den norske organisten Magne H. Draagen (fødd 1974).
Foto: Anne-Line Bakken
Domkantoren i Trondheim gjev Bachs orgelmusikk norske atterklangar.
Den norske organisten Magne H. Draagen (fødd 1974).
Foto: Anne-Line Bakken
Domkantoren i Trondheim gjev Bachs orgelmusikk norske atterklangar.
Den norske organisten Magne H. Draagen (fødd 1974).
Foto: Anne-Line Bakken
Domkantoren i Trondheim gjev Bachs orgelmusikk norske atterklangar.
Bass-stemma til fyrsteutgåva av Claudio Monteverdis (1567–1643) «Mariavesper» i gravkapellet hans i Frari-kyrkja i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Monteverdis Mariavesper er eit kyrkjemusikalsk kompendium.
Bass-stemma til fyrsteutgåva av Claudio Monteverdis (1567–1643) «Mariavesper» i gravkapellet hans i Frari-kyrkja i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Monteverdis Mariavesper er eit kyrkjemusikalsk kompendium.
Bass-stemma til fyrsteutgåva av Claudio Monteverdis (1567–1643) «Mariavesper» i gravkapellet hans i Frari-kyrkja i Venezia.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Monteverdis Mariavesper er eit kyrkjemusikalsk kompendium.
Sopranen Anna Prohaska syng kantatesatsar av Johann Sebastian Bach (1685–1750) med det tyske barokkensemblet Lautten Compagney.
Foto: Olaf Aue
Bach minner oss på det den nye kvardagen vår vantar.
Sopranen Anna Prohaska syng kantatesatsar av Johann Sebastian Bach (1685–1750) med det tyske barokkensemblet Lautten Compagney.
Foto: Olaf Aue
Bach minner oss på det den nye kvardagen vår vantar.
Sopranen Anna Prohaska syng kantatesatsar av Johann Sebastian Bach (1685–1750) med det tyske barokkensemblet Lautten Compagney.
Foto: Olaf Aue
Bach minner oss på det den nye kvardagen vår vantar.
Freskomåleriet «Skulen i Athen» i Stanza della Segnatura i Vatikanpalasset. Med streng symmetri ser me antikkens filosofar og vitskapsmenn samla i ein klassisk bygning.
Foto: Sjur Haga Bringeland
For 500 år sidan døydde Rafael, som i fleire hundre år definerte kva kunstnarleg venleik var.
Freskomåleriet «Skulen i Athen» i Stanza della Segnatura i Vatikanpalasset. Med streng symmetri ser me antikkens filosofar og vitskapsmenn samla i ein klassisk bygning.
Foto: Sjur Haga Bringeland
For 500 år sidan døydde Rafael, som i fleire hundre år definerte kva kunstnarleg venleik var.
Freskomåleriet «Skulen i Athen» i Stanza della Segnatura i Vatikanpalasset. Med streng symmetri ser me antikkens filosofar og vitskapsmenn samla i ein klassisk bygning.
Foto: Sjur Haga Bringeland
For 500 år sidan døydde Rafael, som i fleire hundre år definerte kva kunstnarleg venleik var.
Seingotisk trealtar (ca. 1470) i tyske Erfurt som syner Jesusbarnet i stallen. Josef lagar bål, assistert av ein engel med blåsebelg.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Manfred Cordes dirigerer tidlegbarokk julemusikk frå det gamle tyske kulturområdet i Sentral-Europa.
Seingotisk trealtar (ca. 1470) i tyske Erfurt som syner Jesusbarnet i stallen. Josef lagar bål, assistert av ein engel med blåsebelg.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Manfred Cordes dirigerer tidlegbarokk julemusikk frå det gamle tyske kulturområdet i Sentral-Europa.
Seingotisk trealtar (ca. 1470) i tyske Erfurt som syner Jesusbarnet i stallen. Josef lagar bål, assistert av ein engel med blåsebelg.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Manfred Cordes dirigerer tidlegbarokk julemusikk frå det gamle tyske kulturområdet i Sentral-Europa.