Råd til «den nye makta»
Tore Vagn Lids nye stykke er meditativt og (litt) pretensiøst.
Terje Strømdahl er den einaste skodespelaren som opptrer som skodespelar.
Foto: Magnus SkredeKun
Terje Strømdahl er den einaste skodespelaren som opptrer som skodespelar.
Foto: Magnus SkredeKun
Det mest overraskande med Tore Vagn Lid og Transiteatrets nye framsyning er at ho nyttar mange tekniske grep frå den prislønte oppsetjinga 03:08:03 Tilstandar av unntak, om Utøya-massakren. Også her er skodespelarane reduserte til «teaterteknikarar», og igjen er dei i arbeid ved eit langt bord fylt med feller og ulike gjenstandar. Men der minutt for minutt-rapporten om terroristens ferd mot øya i Tyrifjorden gav ein stram struktur til heile framstillinga, saknar Kunsten å lage en felle noko tilsvarande. Då kjem Tore Vagn Lids dramaturgiske veikskap til syne: Han skal ha med så mykje, vil helst lage eit gesamtkunstverk og endar med ei noko sprikjande framsyning, der bodskapar blir hamra inn både to og tre gonger.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.