Så har Jon Fosse fått Nobelprisen i litteratur. Kjem det til å ha noko å seie for utbreiinga av nynorsk?
Så har Jon Fosse fått Nobelprisen i litteratur. Kjem det til å ha noko å seie for utbreiinga av nynorsk?
Så har Jon Fosse fått Nobelprisen i litteratur. Kjem det til å ha noko å seie for utbreiinga av nynorsk?
Kapittelet «Kirkeliv, religiøsitet og åndelighet» i Sannings- og forsoningskommisjonens rapport er illustrert av Susanne Hættas kunstverk «Neon Jesus» (2014).
Foto: Susanne Hætta
Det gjer vondt å lese om korleis folkegrupper har vorte sette på som mindre verdfulle. Difor er det så viktig at «Sannhet og forsoning» vert tilgjengeleg på offentlege bibliotek og kontor.
Kapittelet «Kirkeliv, religiøsitet og åndelighet» i Sannings- og forsoningskommisjonens rapport er illustrert av Susanne Hættas kunstverk «Neon Jesus» (2014).
Foto: Susanne Hætta
Det gjer vondt å lese om korleis folkegrupper har vorte sette på som mindre verdfulle. Difor er det så viktig at «Sannhet og forsoning» vert tilgjengeleg på offentlege bibliotek og kontor.
Kapittelet «Kirkeliv, religiøsitet og åndelighet» i Sannings- og forsoningskommisjonens rapport er illustrert av Susanne Hættas kunstverk «Neon Jesus» (2014).
Foto: Susanne Hætta
Det gjer vondt å lese om korleis folkegrupper har vorte sette på som mindre verdfulle. Difor er det så viktig at «Sannhet og forsoning» vert tilgjengeleg på offentlege bibliotek og kontor.
Ei øks høgg meg i magen når eg ser kuftekledde demonstrantar verte frakta vekk av store, svartkledde kråker. Eller er det politimenn?
Ei øks høgg meg i magen når eg ser kuftekledde demonstrantar verte frakta vekk av store, svartkledde kråker. Eller er det politimenn?
Ei øks høgg meg i magen når eg ser kuftekledde demonstrantar verte frakta vekk av store, svartkledde kråker. Eller er det politimenn?
Vi er samla til song og underhaldning på lanen i 1978, men eg er for lita til å få vere med. Eg står ved sida av han far og ho mor, medan mamma Eli, tante Randi og onkel Per følgjer med på «scena».
Foto: Odd Mathis Hætta
Den 10. mai 1900, då sceneteppet til eit nytt og lovnadsrikt hundreår opna seg, drog ein liten gut sitt fyrste andedrag på garden Nordjorda på Åknes sørvest på Andøya.
Vi er samla til song og underhaldning på lanen i 1978, men eg er for lita til å få vere med. Eg står ved sida av han far og ho mor, medan mamma Eli, tante Randi og onkel Per følgjer med på «scena».
Foto: Odd Mathis Hætta
Den 10. mai 1900, då sceneteppet til eit nytt og lovnadsrikt hundreår opna seg, drog ein liten gut sitt fyrste andedrag på garden Nordjorda på Åknes sørvest på Andøya.
Vi er samla til song og underhaldning på lanen i 1978, men eg er for lita til å få vere med. Eg står ved sida av han far og ho mor, medan mamma Eli, tante Randi og onkel Per følgjer med på «scena».
Foto: Odd Mathis Hætta
Den 10. mai 1900, då sceneteppet til eit nytt og lovnadsrikt hundreår opna seg, drog ein liten gut sitt fyrste andedrag på garden Nordjorda på Åknes sørvest på Andøya.
Far min fekk kamera som tolvåring i 1952 og var ivrig til å fotografere familien, gjerne med sjølvutløysar. Her står alle framfor huset i 1956. Frå venstre: Johan Daniel, Daniel, Susanne, Sara Inger Anne, oldemor Sara, far min Odd Mathis og Solveig Kristine. Fremst: Brita Ellen Marie.
Foto: Odd Mathis Hætta
Frå ei krå i stova ser to menneske på meg. Blikka deira går gjennom papir og glas, gjennom to generasjonar og nesten eit hundreår av levd liv.
Far min fekk kamera som tolvåring i 1952 og var ivrig til å fotografere familien, gjerne med sjølvutløysar. Her står alle framfor huset i 1956. Frå venstre: Johan Daniel, Daniel, Susanne, Sara Inger Anne, oldemor Sara, far min Odd Mathis og Solveig Kristine. Fremst: Brita Ellen Marie.
Foto: Odd Mathis Hætta
Frå ei krå i stova ser to menneske på meg. Blikka deira går gjennom papir og glas, gjennom to generasjonar og nesten eit hundreår av levd liv.
Far min fekk kamera som tolvåring i 1952 og var ivrig til å fotografere familien, gjerne med sjølvutløysar. Her står alle framfor huset i 1956. Frå venstre: Johan Daniel, Daniel, Susanne, Sara Inger Anne, oldemor Sara, far min Odd Mathis og Solveig Kristine. Fremst: Brita Ellen Marie.
Foto: Odd Mathis Hætta
Frå ei krå i stova ser to menneske på meg. Blikka deira går gjennom papir og glas, gjennom to generasjonar og nesten eit hundreår av levd liv.
På påskefestivalen i Guovdageaidnu/Kautokeino i 2015 vart ein minnekonsert arrangert for den anerkjende joikaren Inga Juuso, som gjekk bort året før. Der deltok nokre av dei fremste artistane og joikarane i det nordsamiske området. Frå venstre: Sofia Jannok, Sara Marielle Gaup Beaska, Mari Boine, Ulla Pirttijärvi-Länsman, Anders P. Bongo, Ingor Ántte Áilu Gaup og Leif Isak Eide Nilut.
Foto: Susanne Hætta
Joikarane som framfører på tradisjonelt, arkaisk vis, er djupt inderlege på eit vis som eg sjeldan høyrer i andre musikksjangrar.
På påskefestivalen i Guovdageaidnu/Kautokeino i 2015 vart ein minnekonsert arrangert for den anerkjende joikaren Inga Juuso, som gjekk bort året før. Der deltok nokre av dei fremste artistane og joikarane i det nordsamiske området. Frå venstre: Sofia Jannok, Sara Marielle Gaup Beaska, Mari Boine, Ulla Pirttijärvi-Länsman, Anders P. Bongo, Ingor Ántte Áilu Gaup og Leif Isak Eide Nilut.
Foto: Susanne Hætta
Joikarane som framfører på tradisjonelt, arkaisk vis, er djupt inderlege på eit vis som eg sjeldan høyrer i andre musikksjangrar.
På påskefestivalen i Guovdageaidnu/Kautokeino i 2015 vart ein minnekonsert arrangert for den anerkjende joikaren Inga Juuso, som gjekk bort året før. Der deltok nokre av dei fremste artistane og joikarane i det nordsamiske området. Frå venstre: Sofia Jannok, Sara Marielle Gaup Beaska, Mari Boine, Ulla Pirttijärvi-Länsman, Anders P. Bongo, Ingor Ántte Áilu Gaup og Leif Isak Eide Nilut.
Foto: Susanne Hætta
Joikarane som framfører på tradisjonelt, arkaisk vis, er djupt inderlege på eit vis som eg sjeldan høyrer i andre musikksjangrar.