Kunst
Kor unikt?
Historia om Tracey Emins «The Mother» er ikkje eineståande.
Finst det andre reglar for kunstlivet enn for samfunnet elles? Er det slik at ting vi aldri ville godteke på den «ordinære» marknaden, er heilt greitt når det er tale om omsetjing av kunst til millionar?
Er det dessutan slik at dersom eit «unikt» og «stadspesifikt» kunstverk er skapt av ein kunstnar med eit «verdsnamn», er det ufint å spørje korleis det har seg at same verket, rett nok i annan storleik, alt fanst i fleire utgåver? Og er «reglane» slike at om kunstnaren berre er «stor» nok, treng ein ikkje spørje for inngåande om kvaliteten? Er eit kjent namn identisk med høg kvalitet?
Betyr det noko at det vi trudde var unikt, syner seg å ikkje vere det? Sjølvsagt. Både økonomisk og med omsyn til status. Og kva er viktigare i kunstverda enn pengar og status?
Digital tilgang – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.