Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
I den nyaste romanen sin skildrar Pedro Carmona-Alvarez ei middelaldrande kvinne som ser attende på livet sitt.
Foto: Eva Lene Gilje Østensen
At det blei roman av stoffet Pedro Carmona-Alvarez har bore på i tiår, kan han takke åtte–ni år gamle Marisol for. Gjennom den fiktive jenta fann han eit språk til vonde røynsler han og mange i hans situasjon lenge har strevd med.
I den nyaste romanen sin skildrar Pedro Carmona-Alvarez ei middelaldrande kvinne som ser attende på livet sitt.
Foto: Eva Lene Gilje Østensen
At det blei roman av stoffet Pedro Carmona-Alvarez har bore på i tiår, kan han takke åtte–ni år gamle Marisol for. Gjennom den fiktive jenta fann han eit språk til vonde røynsler han og mange i hans situasjon lenge har strevd med.
I den nyaste romanen sin skildrar Pedro Carmona-Alvarez ei middelaldrande kvinne som ser attende på livet sitt.
Foto: Eva Lene Gilje Østensen
At det blei roman av stoffet Pedro Carmona-Alvarez har bore på i tiår, kan han takke åtte–ni år gamle Marisol for. Gjennom den fiktive jenta fann han eit språk til vonde røynsler han og mange i hans situasjon lenge har strevd med.
Liv Mørland har intervjua 14 kvinner og menn om kva fridom er for oss menneske.
Foto: Helges studio, Lillesand
Å vere raus og ha vide nok rammer til å kunne la menneske vere seg sjølv, er den sentrale bodskapen i ei ny bok om flyktningar og etniske nordmenn på leiting etter fridom.
Liv Mørland har intervjua 14 kvinner og menn om kva fridom er for oss menneske.
Foto: Helges studio, Lillesand
Å vere raus og ha vide nok rammer til å kunne la menneske vere seg sjølv, er den sentrale bodskapen i ei ny bok om flyktningar og etniske nordmenn på leiting etter fridom.
Liv Mørland har intervjua 14 kvinner og menn om kva fridom er for oss menneske.
Foto: Helges studio, Lillesand
Å vere raus og ha vide nok rammer til å kunne la menneske vere seg sjølv, er den sentrale bodskapen i ei ny bok om flyktningar og etniske nordmenn på leiting etter fridom.
Prisen for beste regi gjekk til Kjersti Horn (t.v.) for «Romeo og Julie» av William Shakespeare. Prisen blei delt ut av Tuva Livsdatter Syvertsen på Oslo Nye Teater.
Foto: Fredrik Varfjell / NTB
Ikkje berre fekk ho to Heddaprisar. I tillegg har ho «aksjar» i ytterlegare fire av årets prisar. Ei lang «Hedda-tørke» er ettertrykkeleg slutt for regissør Kjersti Horn.
Prisen for beste regi gjekk til Kjersti Horn (t.v.) for «Romeo og Julie» av William Shakespeare. Prisen blei delt ut av Tuva Livsdatter Syvertsen på Oslo Nye Teater.
Foto: Fredrik Varfjell / NTB
Ikkje berre fekk ho to Heddaprisar. I tillegg har ho «aksjar» i ytterlegare fire av årets prisar. Ei lang «Hedda-tørke» er ettertrykkeleg slutt for regissør Kjersti Horn.
Prisen for beste regi gjekk til Kjersti Horn (t.v.) for «Romeo og Julie» av William Shakespeare. Prisen blei delt ut av Tuva Livsdatter Syvertsen på Oslo Nye Teater.
Foto: Fredrik Varfjell / NTB
Ikkje berre fekk ho to Heddaprisar. I tillegg har ho «aksjar» i ytterlegare fire av årets prisar. Ei lang «Hedda-tørke» er ettertrykkeleg slutt for regissør Kjersti Horn.
Framsyninga syner korleis Canan (Hina Zaidi) blir møtt då ho byrjar på ungdomsskulen.
Foto: Marte Moen Blomstereng
Blikk er ungdommeleg og fartsfylt om eit gammal fenomen som har fått nytt namn.
Framsyninga syner korleis Canan (Hina Zaidi) blir møtt då ho byrjar på ungdomsskulen.
Foto: Marte Moen Blomstereng
Blikk er ungdommeleg og fartsfylt om eit gammal fenomen som har fått nytt namn.
Framsyninga syner korleis Canan (Hina Zaidi) blir møtt då ho byrjar på ungdomsskulen.
Foto: Marte Moen Blomstereng
Blikk er ungdommeleg og fartsfylt om eit gammal fenomen som har fått nytt namn.
Framsyninga til det nyetablerte Kvääniteatteri handlar om tvil, undering og ein yogaball.
Foto: Jørn Holm
To festspelframsyningar tematiserer «sameproblemet». Eller er ikkje samane problemet?
Framsyninga til det nyetablerte Kvääniteatteri handlar om tvil, undering og ein yogaball.
Foto: Jørn Holm
To festspelframsyningar tematiserer «sameproblemet». Eller er ikkje samane problemet?
Framsyninga til det nyetablerte Kvääniteatteri handlar om tvil, undering og ein yogaball.
Foto: Jørn Holm
To festspelframsyningar tematiserer «sameproblemet». Eller er ikkje samane problemet?
Bolette C. Pavels Larsen (1847–1904).
Ho var kanskje verdas første kvinnelege hovudkritikar i ei dagsavis og korresponderte med tidas leiande forfattarar. No har Bolette Christine Pavels Larsen fått sin biografi.
Bolette C. Pavels Larsen (1847–1904).
Ho var kanskje verdas første kvinnelege hovudkritikar i ei dagsavis og korresponderte med tidas leiande forfattarar. No har Bolette Christine Pavels Larsen fått sin biografi.
Bolette C. Pavels Larsen (1847–1904).
Ho var kanskje verdas første kvinnelege hovudkritikar i ei dagsavis og korresponderte med tidas leiande forfattarar. No har Bolette Christine Pavels Larsen fått sin biografi.