Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Frå framsyninga av Sønnen på Hålogaland Teater.
Foto: Marius Fiskum
Når Jon Fosse er blitt eit verdsnamn, kjem det både av at han har treft ein streng i menneskesinnet med sine kvardagsnære skildringar, og av at «tidsånda» har vore på hans side.
Frå framsyninga av Sønnen på Hålogaland Teater.
Foto: Marius Fiskum
Når Jon Fosse er blitt eit verdsnamn, kjem det både av at han har treft ein streng i menneskesinnet med sine kvardagsnære skildringar, og av at «tidsånda» har vore på hans side.
Frå framsyninga av Sønnen på Hålogaland Teater.
Foto: Marius Fiskum
Når Jon Fosse er blitt eit verdsnamn, kjem det både av at han har treft ein streng i menneskesinnet med sine kvardagsnære skildringar, og av at «tidsånda» har vore på hans side.
Framsyninga er skriven fritt etter George Orwells framtidsroman.
Foto: Den Nationale Scene
1984? går inn i haustens teaterdebatt, men dessverre som døme på det vi har fått nok av.
Framsyninga er skriven fritt etter George Orwells framtidsroman.
Foto: Den Nationale Scene
1984? går inn i haustens teaterdebatt, men dessverre som døme på det vi har fått nok av.
Framsyninga er skriven fritt etter George Orwells framtidsroman.
Foto: Den Nationale Scene
1984? går inn i haustens teaterdebatt, men dessverre som døme på det vi har fått nok av.
Kyrre Eikås Ottersen som Tollak.
Foto: Magnus Skrede
Framsyninga har fine skodespelarprestasjonar, men blir aldri den dramatiseringa ho kunne vore.
Kyrre Eikås Ottersen som Tollak.
Foto: Magnus Skrede
Framsyninga har fine skodespelarprestasjonar, men blir aldri den dramatiseringa ho kunne vore.
Kyrre Eikås Ottersen som Tollak.
Foto: Magnus Skrede
Framsyninga har fine skodespelarprestasjonar, men blir aldri den dramatiseringa ho kunne vore.
Tyra Tønnesen leikar seg med både sjanger og teaterhistorie, skriv Jan H. Landro.
Foto: Grethe Nygaard
Macbeth på Rogaland Teater er heilstøypt og «annleis» tragedietolking med brei publikumsappell.
Tyra Tønnesen leikar seg med både sjanger og teaterhistorie, skriv Jan H. Landro.
Foto: Grethe Nygaard
Macbeth på Rogaland Teater er heilstøypt og «annleis» tragedietolking med brei publikumsappell.
Tyra Tønnesen leikar seg med både sjanger og teaterhistorie, skriv Jan H. Landro.
Foto: Grethe Nygaard
Macbeth på Rogaland Teater er heilstøypt og «annleis» tragedietolking med brei publikumsappell.
Jon Fosses «Septologien» er godt motteken i utlandet og omsett til meir enn 20 språk.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Koma det som koma vil, seier Jon Fosse om forfattarframtida si. Han skriv så lenge han kjenner trong til det.
Jon Fosses «Septologien» er godt motteken i utlandet og omsett til meir enn 20 språk.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Koma det som koma vil, seier Jon Fosse om forfattarframtida si. Han skriv så lenge han kjenner trong til det.
Jon Fosses «Septologien» er godt motteken i utlandet og omsett til meir enn 20 språk.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Koma det som koma vil, seier Jon Fosse om forfattarframtida si. Han skriv så lenge han kjenner trong til det.
Gjertrud Jynge spelar kona til Agamemnon, Klytaimnestra, her med Bjørn Sundquist (kor).
Foto: Erik Berg
Teater slik du sjeldan ser det på ein norsk scene. Men kvifor vil regissøren skjemme ut arbeidet sitt?
Gjertrud Jynge spelar kona til Agamemnon, Klytaimnestra, her med Bjørn Sundquist (kor).
Foto: Erik Berg
Teater slik du sjeldan ser det på ein norsk scene. Men kvifor vil regissøren skjemme ut arbeidet sitt?
Gjertrud Jynge spelar kona til Agamemnon, Klytaimnestra, her med Bjørn Sundquist (kor).
Foto: Erik Berg
Teater slik du sjeldan ser det på ein norsk scene. Men kvifor vil regissøren skjemme ut arbeidet sitt?