Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).
Eg har sett Karl-Vidar Lende i fleire roller, på ulike teater, men aldri på det nivået han presterer her, skriv teatermeldar Jan H. Landro.
Ole Herman Andersen/Det Norske Teatret
Vi kan sjå Caligula som ein kritisk kommentar til tyranni og autoritære tendensar.
Eg har sett Karl-Vidar Lende i fleire roller, på ulike teater, men aldri på det nivået han presterer her, skriv teatermeldar Jan H. Landro.
Ole Herman Andersen/Det Norske Teatret
Vi kan sjå Caligula som ein kritisk kommentar til tyranni og autoritære tendensar.
Eg har sett Karl-Vidar Lende i fleire roller, på ulike teater, men aldri på det nivået han presterer her, skriv teatermeldar Jan H. Landro.
Ole Herman Andersen/Det Norske Teatret
Vi kan sjå Caligula som ein kritisk kommentar til tyranni og autoritære tendensar.
Liv Gulbrandsen har skrive og speler i stykket om Ibsen og mormor hennar.
Foto: Leikny Havik Skjærseth
Liv Gulbrandsen har skrive og speler i stykket om Ibsen og mormor hennar.
Foto: Leikny Havik Skjærseth
Liv Gulbrandsen har skrive og speler i stykket om Ibsen og mormor hennar.
Foto: Leikny Havik Skjærseth
Historiene ein finn i den ruvande bygningen, fascinerer både unge og eldre, lokale og tilreisande. Vernepleiestudentar frå Høgskulen på Vestlandet har årlege eksursjonar til staden, der dei får innblikk i korleis Harastølen vart nytta i kampen mot tuberkulose og som ein heim for sinnslidande, før det ein kort periode var asylmottak, følgt av 30 år med forfall.
Foto: Oddrun Midtbø
Kva har gått føre seg i den monumentale murbygningen på Harastølen i Luster, 500 meter over havet?
Historiene ein finn i den ruvande bygningen, fascinerer både unge og eldre, lokale og tilreisande. Vernepleiestudentar frå Høgskulen på Vestlandet har årlege eksursjonar til staden, der dei får innblikk i korleis Harastølen vart nytta i kampen mot tuberkulose og som ein heim for sinnslidande, før det ein kort periode var asylmottak, følgt av 30 år med forfall.
Foto: Oddrun Midtbø
Kva har gått føre seg i den monumentale murbygningen på Harastølen i Luster, 500 meter over havet?
Historiene ein finn i den ruvande bygningen, fascinerer både unge og eldre, lokale og tilreisande. Vernepleiestudentar frå Høgskulen på Vestlandet har årlege eksursjonar til staden, der dei får innblikk i korleis Harastølen vart nytta i kampen mot tuberkulose og som ein heim for sinnslidande, før det ein kort periode var asylmottak, følgt av 30 år med forfall.
Foto: Oddrun Midtbø
Kva har gått føre seg i den monumentale murbygningen på Harastølen i Luster, 500 meter over havet?
Knut Buen var ein av vinnarane av Anders Jahres kulturpris, som blei delt ut i Universitetets aula 14. september 2017.
Foto: Torstein Bøe / NTB
– Som utøvar må du kunna levera både i himmelen og i helvete, seier spelemannen og multikunstnaren Knut Buen.
Knut Buen var ein av vinnarane av Anders Jahres kulturpris, som blei delt ut i Universitetets aula 14. september 2017.
Foto: Torstein Bøe / NTB
– Som utøvar må du kunna levera både i himmelen og i helvete, seier spelemannen og multikunstnaren Knut Buen.
Knut Buen var ein av vinnarane av Anders Jahres kulturpris, som blei delt ut i Universitetets aula 14. september 2017.
Foto: Torstein Bøe / NTB
– Som utøvar må du kunna levera både i himmelen og i helvete, seier spelemannen og multikunstnaren Knut Buen.
Kasper Skovli Botnen, Sigmund Njøs Hovind og Reidun Melvær Berge står på scenen i framsyninga.
Foto: Andreas Roksvåg
Politi! fungerer betre som komedie og farse enn som objektiv sanningssøking.
Kasper Skovli Botnen, Sigmund Njøs Hovind og Reidun Melvær Berge står på scenen i framsyninga.
Foto: Andreas Roksvåg
Politi! fungerer betre som komedie og farse enn som objektiv sanningssøking.
Kasper Skovli Botnen, Sigmund Njøs Hovind og Reidun Melvær Berge står på scenen i framsyninga.
Foto: Andreas Roksvåg
Politi! fungerer betre som komedie og farse enn som objektiv sanningssøking.
Billy, kjenslevart tolka av Josva Bereket George Kiserud i den framsyninga som Jan H. Landro såg.
Foto: DNS / Fyllingsdalen Teater
Ballettmelding: Billy Elliot (Lee Hall og Elton John), Den Nationale Scene i samarbeid med Fyllingsdalen Teater, Store Scene
Billy, kjenslevart tolka av Josva Bereket George Kiserud i den framsyninga som Jan H. Landro såg.
Foto: DNS / Fyllingsdalen Teater
Ballettmelding: Billy Elliot (Lee Hall og Elton John), Den Nationale Scene i samarbeid med Fyllingsdalen Teater, Store Scene
Billy, kjenslevart tolka av Josva Bereket George Kiserud i den framsyninga som Jan H. Landro såg.
Foto: DNS / Fyllingsdalen Teater
Ballettmelding: Billy Elliot (Lee Hall og Elton John), Den Nationale Scene i samarbeid med Fyllingsdalen Teater, Store Scene