JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

TeaterMeldingar

Syltynt

E16 Dødsvegen er ei framsyning som har lite å melde – og som melder det i over halvannan time.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Foto: Andreas Roksvåg

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Foto: Andreas Roksvåg

1940
20240426
1940
20240426

Det Vestnorske Teateret

Klas Abrahamsson:

E16 Dødsvegen

Omsett av Aslak Moe
Regi: Catrine Telle
Scenografi og kostyme: Lise Christensen
Koreografi: Hilde Sol Erdal
Lys: Arne Kambestad

Om E16, som endeleg er kommen inn på nasjonal transportplan, har det vore sagt og skrive mykje. Om dei mange dødsulukkene, dei hyppige rasa, kollisjonane og anna elende. No har vegen òg fått sin eigen revy, men tekstane som ligg til grunn for framsyninga, er ikkje av ein slik kvalitet at dei gir grunn til å heise flagget.

Det opnar med ein grei nok dødsvegvariant av «Millom bakkar og berg», og går rett over i ein Jon Fosse-satire med eit par som kjem køyrande gjennom ein mørk tunnel (Nokon kjem til å kome). Det Fosse-stykket har vore revyturnert i årevis, med betre tekstar enn denne, som berre verkar passé. Så følgjer ei latterleggjering frå og av departementstilsette inne i hovudstaden. Lettvint og uelegant. Det verkar ikkje som forfattar og regissør har gjort den minste freistnad på å lyfte teksten opp på eit skikkeleg nivå.

Det einaste origi­nale innslaget, og det beste, er nummeret der ei kvinne må behandlast av psykolog fordi ho ikkje er redd for å køyre «Dødsvegen» og slik skil seg ut frå familien og alle naboane. Elles får velkjende fordommar breie seg.

Vi er vel etter kvart komne forbi det stadiet der «rare» rørsler og overdrivne fakter på scenen er identisk med godt revyspel. Slikt er det meir enn nok av i framsyninga, men substans og godt handterte poeng finst det langt mindre av. Trioen Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve gjer ein god innsats, der dei spring frå den eine rolla til den andre så å seie utan pause. Og Styve får syne at han også kan spele komedie.

Det må vere lov å krevje meir av eit profesjonelt teater.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Det Vestnorske Teateret

Klas Abrahamsson:

E16 Dødsvegen

Omsett av Aslak Moe
Regi: Catrine Telle
Scenografi og kostyme: Lise Christensen
Koreografi: Hilde Sol Erdal
Lys: Arne Kambestad

Om E16, som endeleg er kommen inn på nasjonal transportplan, har det vore sagt og skrive mykje. Om dei mange dødsulukkene, dei hyppige rasa, kollisjonane og anna elende. No har vegen òg fått sin eigen revy, men tekstane som ligg til grunn for framsyninga, er ikkje av ein slik kvalitet at dei gir grunn til å heise flagget.

Det opnar med ein grei nok dødsvegvariant av «Millom bakkar og berg», og går rett over i ein Jon Fosse-satire med eit par som kjem køyrande gjennom ein mørk tunnel (Nokon kjem til å kome). Det Fosse-stykket har vore revyturnert i årevis, med betre tekstar enn denne, som berre verkar passé. Så følgjer ei latterleggjering frå og av departementstilsette inne i hovudstaden. Lettvint og uelegant. Det verkar ikkje som forfattar og regissør har gjort den minste freistnad på å lyfte teksten opp på eit skikkeleg nivå.

Det einaste origi­nale innslaget, og det beste, er nummeret der ei kvinne må behandlast av psykolog fordi ho ikkje er redd for å køyre «Dødsvegen» og slik skil seg ut frå familien og alle naboane. Elles får velkjende fordommar breie seg.

Vi er vel etter kvart komne forbi det stadiet der «rare» rørsler og overdrivne fakter på scenen er identisk med godt revyspel. Slikt er det meir enn nok av i framsyninga, men substans og godt handterte poeng finst det langt mindre av. Trioen Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve gjer ein god innsats, der dei spring frå den eine rolla til den andre så å seie utan pause. Og Styve får syne at han også kan spele komedie.

Det må vere lov å krevje meir av eit profesjonelt teater.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er forfattar, journalist og fast teatermeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Brukarstyrt personleg assistanse (BPA) er eit viktig likestillingsverkemiddel.

Brukarstyrt personleg assistanse (BPA) er eit viktig likestillingsverkemiddel.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Ordskifte

Grunn til uro

Ikkje berre er leiande norske politikarar og dei største partia lite opptekne av rettane til menneske med nedsett funksjonsevne; også statlege forvaltningsorgan, til dømes Pasientskadenemnda, praktiserer lovverket på diskriminerande vis.

Carl Aasland Jerstad
Brukarstyrt personleg assistanse (BPA) er eit viktig likestillingsverkemiddel.

Brukarstyrt personleg assistanse (BPA) er eit viktig likestillingsverkemiddel.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Ordskifte

Grunn til uro

Ikkje berre er leiande norske politikarar og dei største partia lite opptekne av rettane til menneske med nedsett funksjonsevne; også statlege forvaltningsorgan, til dømes Pasientskadenemnda, praktiserer lovverket på diskriminerande vis.

Carl Aasland Jerstad
Gaute Heivoll har vunne Brageprisen, blant andre prisar, sidan han debuterte i 2002.

Gaute Heivoll har vunne Brageprisen, blant andre prisar, sidan han debuterte i 2002.

Foto: Monika Holand Bøe

BokMeldingar

Eit solid stykke arbeid

Gaute Heivoll skriv storslått om dei små tinga og smålåtent om dei store.

Ingvild Bræin
Gaute Heivoll har vunne Brageprisen, blant andre prisar, sidan han debuterte i 2002.

Gaute Heivoll har vunne Brageprisen, blant andre prisar, sidan han debuterte i 2002.

Foto: Monika Holand Bøe

BokMeldingar

Eit solid stykke arbeid

Gaute Heivoll skriv storslått om dei små tinga og smålåtent om dei store.

Ingvild Bræin

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis