Musikk
Thomas Strønen i 4 x 2
I byrjinga var tromma.
Thomas Strønen i studio.
Foto: Catharina Di Perri
Dette er soga om korleis ubrukt studiotid i legendariske Auditorio Stelio Molo i Lugano blei utgangspunkt for ti duettar og to solo trommestykke. Strønen gjorde ferdig plata Bayou (med Marthe Lea og Ayumi Tanaka) før tida, og Manfred Eicher ville bruka den ledige studiotida til innspelingar av tromme- og perkusjonsstykke av og med Strønen.
Samlande
Skulle materialet bli ei solo tromme- og perkusjonsplate, eller kunne ein invitera andre musikarar med på laget og leiken? Det siste blei valt, men før prosessen med å velja musikarar vel var over, banka pandemien på døra. Musikarane som blei spurde og svarte ja alle som ein, fekk eit visst låtmateriale å jobba med.
Digital tilgang – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.