Arkivet: Livet på vegen
Frå ein sommar med bilturar i det langstrakte landet, tre augneblunkar:
Eg kunne ha valt mang ei fin stund NRK Jazz har gitt meg, men lat oss trekkje fram «Night and Day» i ein forrykande konsertversjon ved Stan Getz og Kenny Barron, ein solheit formiddag i juli, i ein bil nettopp tømd for rask på framifrå effektive Kleivi avfallsmottak. Songar som ramlar inn i den trivielle kvardagen og lyser opp – der har du radio på sitt beste.
Likevel har det aller mest gått i spelelister, stort sett demokratisk fordelte mellom forsetet og baksetet, som ein yngre generasjon (9 og 13) har styrt frå. Akkurat eit år har gått sidan Arcade Fires Everything Now kom ut, men det er likevel plata ingen i bilen ser ut til å gå lei, og då særleg ikkje det stålsterke avslutningspartiet, «Put Your Money on Me» og «We Don’t Deserve Love», som dura ut ein kveld då sola gjekk ned idet vi kom over Hardangervidda.
Og så må Ry Cooder med, han har det vore mykje av i sommar; eg vel meg dei første sekunda i uimotståelege «Get Rhythm», etter at gutane fekk masa seg til kebab som årets første ferielunsj ein gong i juni, på Notodden, dit Cooder kom i går – ein konsert det kjem meir om i avisa neste veke.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Frå ein sommar med bilturar i det langstrakte landet, tre augneblunkar:
Eg kunne ha valt mang ei fin stund NRK Jazz har gitt meg, men lat oss trekkje fram «Night and Day» i ein forrykande konsertversjon ved Stan Getz og Kenny Barron, ein solheit formiddag i juli, i ein bil nettopp tømd for rask på framifrå effektive Kleivi avfallsmottak. Songar som ramlar inn i den trivielle kvardagen og lyser opp – der har du radio på sitt beste.
Likevel har det aller mest gått i spelelister, stort sett demokratisk fordelte mellom forsetet og baksetet, som ein yngre generasjon (9 og 13) har styrt frå. Akkurat eit år har gått sidan Arcade Fires Everything Now kom ut, men det er likevel plata ingen i bilen ser ut til å gå lei, og då særleg ikkje det stålsterke avslutningspartiet, «Put Your Money on Me» og «We Don’t Deserve Love», som dura ut ein kveld då sola gjekk ned idet vi kom over Hardangervidda.
Og så må Ry Cooder med, han har det vore mykje av i sommar; eg vel meg dei første sekunda i uimotståelege «Get Rhythm», etter at gutane fekk masa seg til kebab som årets første ferielunsj ein gong i juni, på Notodden, dit Cooder kom i går – ein konsert det kjem meir om i avisa neste veke.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Eva Vezjnavets, psevdonym for Svjatlana Kurs, blir sett på som ein av dei mest originale samtidsforfattarane frå Belarus, skriv forlaget.
Foto: Alenz Kazlova
Stort frå Belarus
Eva Vezjnavets skriv med fandenivaldsk sorg over heimlandet.
Stølspurka og dei to grisungane. Enno er alt berre velstand.
Alle foto: Svein Gjerdåker
Soga om stølspurka
Verdas mildaste purke var med på stølen. Det gjekk ikkje som planlagt.
Eit utval Tik-Tok-augneblinkar. Frå venstre Klassekampen-journalist Jo Røed Skårderud, som kallar seg Surjournalist, nyhendeprofilen Dylan «News Daddy» Page og Donald Trump som seier at han vil vurdere TikTok-forbodet.
Skjermdump
Nyhende ifølgje TikTok
Barn og ungdom føretrekkjer TikTok som nyhendekanal. Der opererer ferske nyhendeprofilar side om side med redaktørstyrte medium og propagandistar.
West German Film Director Werner Herzog, on the roof of the Festival Palace for the presentation of his film Where the Green Ants Dream at 37th International Cannes Film Festival, May 14, 1984, Cannes, France.
Foto: Michel Lipchitz / AP / NTB
Herzogs grenselause liv
Werner Herzog har levd eit vilt og romantisk liv, alltid klar til å ofre alt for kunsten.
Sunniva Gylver framfor Fagerborg kyrkje, der ho er prest i dag.
Foto: Svein Gjerdåker
Den nye biskopen i Oslo, Sunniva Gylver, lever i trua på at Jesus er Guds son.
– Eg talar med Gud nesten heile tida