Utdanning

Då læraren vart akademikar

Lengre utdanning med mastergrad skulle gjere lærarane betre. Lærarstudentane er i tvil om nytta.

Lærarløftet: Solberg-regjeringa gjorde lærarutdanninga lengre og meir akademisk. Her vitjar dåverande kunnskapsminister Tørbjørn Røe Isaksen Berg skule i Oslo i 2017.
Lærarløftet: Solberg-regjeringa gjorde lærarutdanninga lengre og meir akademisk. Her vitjar dåverande kunnskapsminister Tørbjørn Røe Isaksen Berg skule i Oslo i 2017.
Publisert Sist oppdatert

«Krona på verket i den nye utdanninga av grunnskulelærarane er mastergraden.» Den 17. desember presenterte professor i pedagogikk Elaine Munthe ei omfattande evaluering av utdanninga av lærarane i grunnskulen. Evalueringa er gjord på vegner av Nokut (Nasjonalt organ for kvalitet i utdanninga), direktoratet som har i oppgåve å evaluere høgare utdanning i Noreg.

Mastergraden Munthe sikta til, er del av ei stor omlegging av utdanninga av barne- og ungdomsskulelærarar. Sidan 2017 har det vore obligatorisk for alle lærarstudentar å skrive mastergrad før dei kan jobbe i grunnskulen. Dermed vart utdanningsløpet eitt år lenger, og inkluderte minst eit halvt år med skriving av ei akademisk oppgåve. Endringa var del av Lærarløftet, ei reform driven fram og lansert av dåverande kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen (H).

Å skrive seg til status

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement