Facebook har fått for stor makt
Eg trur Mark Zuckerberg ønskjer å få Facebook og demokrati til å fungere i hop, men vi må innsjå at oppgåva er umogleg.
Styreleiar og direktør i Facebook Mark Zuckerberg.
Foto: Erin Scott / Retuers / NTB
«Denne annonsen kan ikkje køyrast fordi han promoterer produkt, opplegg eller tilbod ved bruk av villeiande praksis.» Denne beskjeden kom på engelsk frå Facebook då vi skulle dele ein artikkel om fotballklubben Bodø/Glimt. Kvar veke betalar vi Facebook for å marknadsføre eit par artiklar slik at fleire blir kjende med journalistikken vår. No vart annonsekontoen vår stengd.
Kva har hendt? Det har Facebook framleis ikkje svart på etter mange førespurnader. Eg veit at Facebook har byrja å bruke «kunstig intelligens» endå meir under koronakrisa. Teorien min om kvifor annonsekontoen vår vart stengd, er at ein algoritme som skal skilje svindel frå rettkomne annonsar tok feil. Kanskje han ikkje forstår nynorsk?
Feil må rettast
Digital tilgang – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.