Slik er byen Roma teikna i Nürnberg-krønika.
Foto: Terje Tøgard / Orfeus
Hartmann Schedels verdshistorie, som vart trykt i Nürnberg i 1493, er mor til alle salongbordbøker.
Slik er byen Roma teikna i Nürnberg-krønika.
Foto: Terje Tøgard / Orfeus
Hartmann Schedels verdshistorie, som vart trykt i Nürnberg i 1493, er mor til alle salongbordbøker.
Slik er byen Roma teikna i Nürnberg-krønika.
Foto: Terje Tøgard / Orfeus
Hartmann Schedels verdshistorie, som vart trykt i Nürnberg i 1493, er mor til alle salongbordbøker.
Leonardo da Vincis teikning av «den vitruviske mannen» er ein illustrasjon av Vitruvs utgreiing om det matematiske tilhøvet mellom kroppsdelar.
Foto via Wikimedia Commons
I 1420-åra vart Italia råka av eit arkitekturopprør. Det teoretiske grunnlaget vart henta frå romaren Vitruv.
Leonardo da Vincis teikning av «den vitruviske mannen» er ein illustrasjon av Vitruvs utgreiing om det matematiske tilhøvet mellom kroppsdelar.
Foto via Wikimedia Commons
I 1420-åra vart Italia råka av eit arkitekturopprør. Det teoretiske grunnlaget vart henta frå romaren Vitruv.
Leonardo da Vincis teikning av «den vitruviske mannen» er ein illustrasjon av Vitruvs utgreiing om det matematiske tilhøvet mellom kroppsdelar.
Foto via Wikimedia Commons
I 1420-åra vart Italia råka av eit arkitekturopprør. Det teoretiske grunnlaget vart henta frå romaren Vitruv.
Tragedien er noko av det vanskelegaste ein kan gjendikte, men Robert Emil Berge får det til.
Tragedien er noko av det vanskelegaste ein kan gjendikte, men Robert Emil Berge får det til.
Tragedien er noko av det vanskelegaste ein kan gjendikte, men Robert Emil Berge får det til.
Ein av amtmann Hans Lilienskiolds akvarellar frå ca. 1700.
Foto: Hans Hansen / Finnmark fylkesbibliotek
Samenes historie fram til 1750 er ei velskriven og lærerik innføring i samisk historie.
Ein av amtmann Hans Lilienskiolds akvarellar frå ca. 1700.
Foto: Hans Hansen / Finnmark fylkesbibliotek
Samenes historie fram til 1750 er ei velskriven og lærerik innføring i samisk historie.
Ein av amtmann Hans Lilienskiolds akvarellar frå ca. 1700.
Foto: Hans Hansen / Finnmark fylkesbibliotek
Samenes historie fram til 1750 er ei velskriven og lærerik innføring i samisk historie.
Sapfo og Alkaios (1881). Alkaios var den andre store lyrikaren frå Lesbos og samtidig med Sapfo. Målarstykke av Lourens Alma Tadema.
Foto: Wikipedia
Sapfo frå Mitylene på øya Lesbos (ca. 600 f.Kr.) var ein av dei mest vidgjetne greske lyrikarane, men det meste av det ho skreiv, er gått tapt.
Sapfo og Alkaios (1881). Alkaios var den andre store lyrikaren frå Lesbos og samtidig med Sapfo. Målarstykke av Lourens Alma Tadema.
Foto: Wikipedia
Sapfo frå Mitylene på øya Lesbos (ca. 600 f.Kr.) var ein av dei mest vidgjetne greske lyrikarane, men det meste av det ho skreiv, er gått tapt.
Sapfo og Alkaios (1881). Alkaios var den andre store lyrikaren frå Lesbos og samtidig med Sapfo. Målarstykke av Lourens Alma Tadema.
Foto: Wikipedia
Sapfo frå Mitylene på øya Lesbos (ca. 600 f.Kr.) var ein av dei mest vidgjetne greske lyrikarane, men det meste av det ho skreiv, er gått tapt.
I 1534 gifte sultanen seg med den ukrainske slavinna Roxelana. Alle samtidige portrett av ho er vestlege fantasiportrett. Dette maleriet av ein ukjend kunstnar er no i Jak Amran-samlinga i Istanbul.
Boka til Jan-Erik Smilden er ei innføringsbok i historia til Det osmanske riket, men også ei bok med ein klart uttrykt agenda.
I 1534 gifte sultanen seg med den ukrainske slavinna Roxelana. Alle samtidige portrett av ho er vestlege fantasiportrett. Dette maleriet av ein ukjend kunstnar er no i Jak Amran-samlinga i Istanbul.
Boka til Jan-Erik Smilden er ei innføringsbok i historia til Det osmanske riket, men også ei bok med ein klart uttrykt agenda.
I 1534 gifte sultanen seg med den ukrainske slavinna Roxelana. Alle samtidige portrett av ho er vestlege fantasiportrett. Dette maleriet av ein ukjend kunstnar er no i Jak Amran-samlinga i Istanbul.
Boka til Jan-Erik Smilden er ei innføringsbok i historia til Det osmanske riket, men også ei bok med ein klart uttrykt agenda.