Store norske leksikon skriv om bautasteinen på Logtun, staden der Frostatinget truleg vart halde: «Steinen vart reist av bygdefolk i 1914, og ber inskripsjonen «Àt lögum skal land vårt byggja, en eigi àt ulögum øyda» («med lov skal landet vårt byggjast, og ikkje med ulov øydast») på den eine sida, og «Til minne om gamle Frostatinget» på den andre.
Foto: Stig Morten Skjæran
I sinnelagsetikken er det tanken som tel. Sjå på Sverige. Det viktigaste har vore at politikken er godt meint, ikkje godt tenkt. Kva er godt meint? Det som dei gode meiner. Kven er dei gode? Dei som meiner godt.
Store norske leksikon skriv om bautasteinen på Logtun, staden der Frostatinget truleg vart halde: «Steinen vart reist av bygdefolk i 1914, og ber inskripsjonen «Àt lögum skal land vårt byggja, en eigi àt ulögum øyda» («med lov skal landet vårt byggjast, og ikkje med ulov øydast») på den eine sida, og «Til minne om gamle Frostatinget» på den andre.
Foto: Stig Morten Skjæran
I sinnelagsetikken er det tanken som tel. Sjå på Sverige. Det viktigaste har vore at politikken er godt meint, ikkje godt tenkt. Kva er godt meint? Det som dei gode meiner. Kven er dei gode? Dei som meiner godt.
Store norske leksikon skriv om bautasteinen på Logtun, staden der Frostatinget truleg vart halde: «Steinen vart reist av bygdefolk i 1914, og ber inskripsjonen «Àt lögum skal land vårt byggja, en eigi àt ulögum øyda» («med lov skal landet vårt byggjast, og ikkje med ulov øydast») på den eine sida, og «Til minne om gamle Frostatinget» på den andre.
Foto: Stig Morten Skjæran
I sinnelagsetikken er det tanken som tel. Sjå på Sverige. Det viktigaste har vore at politikken er godt meint, ikkje godt tenkt. Kva er godt meint? Det som dei gode meiner. Kven er dei gode? Dei som meiner godt.
Jon Fosse.
Foto: Agnete Brun
Jon Fosse takkar nynorsken for prisen.
Jon Fosse.
Foto: Agnete Brun
Jon Fosse takkar nynorsken for prisen.
Jon Fosse.
Foto: Agnete Brun
Jon Fosse takkar nynorsken for prisen.
Religiøse sjølvpiskarar. Illustrasjon frå Nürnbergkrøniken (1493), ei verdssoge av Hartmann Schedel (1440–1514).
Diverre er woke berre endå ei rørsle som peikar ut éi gruppe som rota til alt vondt i verda. No er det ikkje svarte, skeive, muslimar eller jødar, men kvite, helst kvite menn.
Religiøse sjølvpiskarar. Illustrasjon frå Nürnbergkrøniken (1493), ei verdssoge av Hartmann Schedel (1440–1514).
Diverre er woke berre endå ei rørsle som peikar ut éi gruppe som rota til alt vondt i verda. No er det ikkje svarte, skeive, muslimar eller jødar, men kvite, helst kvite menn.
Religiøse sjølvpiskarar. Illustrasjon frå Nürnbergkrøniken (1493), ei verdssoge av Hartmann Schedel (1440–1514).
Diverre er woke berre endå ei rørsle som peikar ut éi gruppe som rota til alt vondt i verda. No er det ikkje svarte, skeive, muslimar eller jødar, men kvite, helst kvite menn.
Gustave Doré (1832–1883): «Adam og Eva vert drivne ut av paradiset», 1866.
Di sterkare arvesynda har stått i ein kultur, di sterkare står woke der i dag. Kvifor? Å gje skuld gjev makt.
Gustave Doré (1832–1883): «Adam og Eva vert drivne ut av paradiset», 1866.
Di sterkare arvesynda har stått i ein kultur, di sterkare står woke der i dag. Kvifor? Å gje skuld gjev makt.
Gustave Doré (1832–1883): «Adam og Eva vert drivne ut av paradiset», 1866.
Di sterkare arvesynda har stått i ein kultur, di sterkare står woke der i dag. Kvifor? Å gje skuld gjev makt.
Valet i 2005 gav dei raudgrøne stortingsfleirtal og nær helvta av røystene. Frå venstre: parti?leiarane Kristin Halvorsen (SV), Jens Stoltenberg (Ap) og Åslaug Haga (Sp).
Foto: Heiko Junge / NTB
Valet gav raud og raudgrøn botnnotering.
Valet i 2005 gav dei raudgrøne stortingsfleirtal og nær helvta av røystene. Frå venstre: parti?leiarane Kristin Halvorsen (SV), Jens Stoltenberg (Ap) og Åslaug Haga (Sp).
Foto: Heiko Junge / NTB
Valet gav raud og raudgrøn botnnotering.
Valet i 2005 gav dei raudgrøne stortingsfleirtal og nær helvta av røystene. Frå venstre: parti?leiarane Kristin Halvorsen (SV), Jens Stoltenberg (Ap) og Åslaug Haga (Sp).
Foto: Heiko Junge / NTB
Valet gav raud og raudgrøn botnnotering.
Faksimile frå William Melvin Kelleys artikkel i New York Times 20. mai 1962.
Ein heil del av vestleg massekultur har byrja som kvitvasking av svart subkultur: jazz, blues, beat, rock, soul, gospel, rap – og no woke.
Faksimile frå William Melvin Kelleys artikkel i New York Times 20. mai 1962.
Ein heil del av vestleg massekultur har byrja som kvitvasking av svart subkultur: jazz, blues, beat, rock, soul, gospel, rap – og no woke.
Faksimile frå William Melvin Kelleys artikkel i New York Times 20. mai 1962.
Ein heil del av vestleg massekultur har byrja som kvitvasking av svart subkultur: jazz, blues, beat, rock, soul, gospel, rap – og no woke.