Denne gjengen sit i ein kornåker på Overvik utanfor Trondheim og ventar på at bulldosarane skal koma og øydeleggje åkeren, slik at dei får ein hipp, moderne bustad eit godt stykke utanfor sentrum.
Denne gjengen sit i ein kornåker på Overvik utanfor Trondheim og ventar på at bulldosarane skal koma og øydeleggje åkeren, slik at dei får ein hipp, moderne bustad eit godt stykke utanfor sentrum.
Denne gjengen sit i ein kornåker på Overvik utanfor Trondheim og ventar på at bulldosarane skal koma og øydeleggje åkeren, slik at dei får ein hipp, moderne bustad eit godt stykke utanfor sentrum.
Representativ faksimile frå Teknisk Ukeblad.
Representativ faksimile frå Teknisk Ukeblad.
Representativ faksimile frå Teknisk Ukeblad.
Vil du ha eit gjesteopphald i Teknisk Ukeblad eller i kvinneklubben The Wing i New York?
Vil du ha eit gjesteopphald i Teknisk Ukeblad eller i kvinneklubben The Wing i New York?
Vil du ha eit gjesteopphald i Teknisk Ukeblad eller i kvinneklubben The Wing i New York?
?Ein Amazon frå debutåret 1956, teikna av 23-åringen Jan Wilsgaard. Bak: Ein PV56 frå 1938, eigd av forfattar og nobelprisvinnar Selma Lagerlöf.
Foto: Håvard Rem
GÖTEBORG: Historia om Alan fortel kvifor svenske veljarar
for fyrste gong reknar lov og orden som ei av dei aller viktigaste valsakene. Men S er ikkje lenger tryggleikspartiet.
?Ein Amazon frå debutåret 1956, teikna av 23-åringen Jan Wilsgaard. Bak: Ein PV56 frå 1938, eigd av forfattar og nobelprisvinnar Selma Lagerlöf.
Foto: Håvard Rem
GÖTEBORG: Historia om Alan fortel kvifor svenske veljarar
for fyrste gong reknar lov og orden som ei av dei aller viktigaste valsakene. Men S er ikkje lenger tryggleikspartiet.
?Ein Amazon frå debutåret 1956, teikna av 23-åringen Jan Wilsgaard. Bak: Ein PV56 frå 1938, eigd av forfattar og nobelprisvinnar Selma Lagerlöf.
Foto: Håvard Rem
GÖTEBORG: Historia om Alan fortel kvifor svenske veljarar
for fyrste gong reknar lov og orden som ei av dei aller viktigaste valsakene. Men S er ikkje lenger tryggleikspartiet.