Katten i pengesekken

Hello Kitty har blitt 50 år. Ho er turistambassadør, og ho har generert milliardar av yen. Sjølv kan ho ikkje uttale seg om kvifor folk kjøper henne.

Hello Kitty vinkar til tusenvis av tilhengarar under den årlege japanfestivalen i New York 11. mai.
Hello Kitty vinkar til tusenvis av tilhengarar under den årlege japanfestivalen i New York 11. mai.Hello Kitty vinkar til tusenvis av tilhengarar under den årlege japanfestivalen i New York 11. mai.
Publisert

Det var ein gong ein japansk gründer, Shintaro Tsuji, som selde litt av kvart gjennom firmaet Sanrio. Han innsåg at dei selde fleire plastsandalar og -portemonear viss dei var pynta med eit jordbær eller liknande. Han bad nokre grafiske designarar, blant andre Yuko Shimizu, utvikle nokre figurar, og dei måtte vere kawaii, det vil seie nusselege.

Shimizu teikna ein søt kvit kattunge – eller nei, Hello Kitty har vêrhår, men er ei ordinær søt jente, Kitty White, som bur i eit ordinært hus i lag med ein ordinær familie. Kitty har til og med ein katt, Charmmy Kitty, ei merkevare i seg sjølv.

Det Kitty ikkje har, er munn.

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement