Å syngja med den stemma ein har. Og får.
Tre operasongarar fortel om liv og læring heime og ute.
Eg og mange andre hadde gledd oss til å gå i Den Norske Opera no i mai for å oppleva Meistersongarane i Nürnberg, Wagners opera om songarar. Men, som vi veit, slik skulle det ikkje bli. Ei erstatning kunne vore ei digital framføring av L’incoronazione di Poppea av Monteverdi. Men vi er leie av «incoronering», og når det gjeld opera, er det ingenting som slår den analoge røyndomen til ei ekte framføring. Så i staden for å høyra operaen om tyske meistersongarar kan operaelskarar, medan dei ventar, heller lesa seg opp på norske meistersongarar. Denne boka kom rett nok ut i fjor, men dei som ikkje fekk tak i henne då, skulle no ha god tid til å lesa henne. Dei vil ikkje angra.
Boka presenterer tre norske operasongarar som har ein stor karriere bak seg, ikkje minst internasjonalt. Dette blir gjort gjennom samtalande intervju, utført av ein sakprosaforfattar og av ein fjerde meistersongar, ein som særleg veit kva han skal spørja om. Dei tre er tenoren Ragnar Ulfung (93 år), barytonen Knut Skram (82 år) og (bass)barytonen Terje Stensvold (76 år). Sakprosaforfattaren er Trond Olav Svendsen (64 år), som har skrive ein biografi om Kirsten Flagstad, medan den intervjuande meistersongaren er bassen Frode Olsen (68 år).
Meir enn pensum
Digital tilgang – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.