Film

Den nye religionen

Rapport frå ei verd der mark­nadskreftene har teke full styring.

Publisert

Tyske Leonie er fjorten år gammal og alt ei stjerne på influensarhimmelen. Dagleg legg ho ut likt og ulikt på sosiale medium, og talet på følgjarar passerer snart millionen. Foreldra hennar har sagt opp jobben for vere management for karrieren til dottera.

Tidleg i filmen får Leonie formaningar om å vere meir autentisk. Men kva er autentisk ved å spele roller og reklamere for produkt ein kanskje knapt kjenner eller har eiga røynsle med – sjølv om det flyt av ulike produkt i husværet? Livet hennar består av sjølveksponering, reising, intervju og minner sterkt om forbode barnearbeid. Stresset aukar.

For følgjarane handlar det om å ha eit idol å identifisere seg med. Som Melanie (13), som lagar fan site på nettet og drøymer om å møte stjerna. Men etter kvart blir vonbroten. Hysteriet kvar gong Leonie syner seg, er fullt på høgd med Beatlemania, men The Fab Four hadde sitt eige å selje, noko dei stod inne for.

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement