Mindre er meir

Den nye plata til Jessica Pratt, Here in the Pitch, er hennar beste så langt.

Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.

Musikk

Publisert

Alt opningssporet på Here in the Pitch, Jessica Pratts nye album, ber bod om ei ny retning for artisten. Det første du høyrer lyden av på «Life Is», er trommene til Alex Goldberg, eit instrument ein vel knapt har høyrt på tidlegare album frå Pratt, som tidvis har vore nærast asketisk konsentrert rundt røyst og gitar.

Dei delikate arrangementa og den kresne orkestreringa høyrer til mellom dei største kvalitetane på Here in the Pitch, som opnar seg med ein detaljrikdom ein best kan verdsetje om ein lyttar nøye. Plata er produsert av Pratt sjølv og Al Carlson, som også spelar ei heil rekkje instrument – bass, mellotron, klokkespel og alskens tangentar, for å nemne noko. Viktig er også Matt McDermott, som Pratt ikkje berre samarbeider med musikalsk, men også er gift med. Han tilfører mangt, til dømes på elpiano, og alltid akkurat der det trengst.

Nikk til 60-talet

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement