Musikk

Morgon og kveld

Svarttrastane fylte Håkonshallen førre laurdag.

Erland Cooper.
Erland Cooper.
Publisert

Tonen vart sett med fuglekvitter, og så lyden av tore og regn, då Erland Cooper og fire strykarar spaserte mellom publikum i Håkonshallen og fram til scenen førre laurdag kveld. Idet konserten tok til, følgde ein straum av menneskerøyster, som kulminerte i eit kort klipp frå Greta Thunbergs FN-tale, før opningsnummeret, henta frå fjorårets album Folded Landscapes, tok til.

Når ein nemner at det albumet tematiserer klimaendringane, bør ein straks leggje til at Cooper har interessert seg for naturlandskapet i all musikken han har laga – og då ikkje minst i trilogien vigd til Orknøyane, der han vaks opp og ofte held til: Solan Goose (2018), Sule Skerry (2019) og Hether Blether (2020). Musikken på desse utgivingane, som nærmar seg fugleliv, hav og kystkultur, er stadsnær og poetisk. Feltopptak får blande seg med melodiøs ensemblemusikk med greiner inn i popmusikken. Under konserten veksla Cooper mellom å spele på piano, skru litt på nokre knottar og tilføre lag av elektronisk lyd, og å leie strykarane med mild og tydeleg direksjon.

Passande konsertstad

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement