JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Heilskapen imponerer

Susanna og Juhani Silvola blandar det akustiske og elektroniske på beste vis.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Susanna feirar 20 år som artist med eit nytt album.

Susanna feirar 20 år som artist med eit nytt album.

Foto: Ida Fiskaa

Susanna feirar 20 år som artist med eit nytt album.

Susanna feirar 20 år som artist med eit nytt album.

Foto: Ida Fiskaa

2049
20240830
2049
20240830

Jazz / Samtids­musikk

Susanna:

Medita­tions on Love

Susanna, vokal, modifisert piano, mellotron, hammondorgel og synth; Juhani Silvola, programmering, modifisert piano, synth, hammondorgel, mellotron, paukar, xylofon, vibrafon og perkusjon; Morten Barrikmo, klarinett, bassklarinett og kontrabassklarinett; Harald Lassen, saksofon og fløyte, piano og synth; Sarah-Jane Summers, fiolin og bratsj; Ane Marthe Sørlien Holen, perkusjon, paukar og xylofon; Dag Erik Knedal Andersen, trommer og perkusjon. SusannaSonata

Susanna feirar 20-årsjubileum som artist med ti nye låtar og sjølvskrivne tekstar. Ho har lagt bak seg nokre år der ho i stor grad har tonesett dikt av Charles Baudelaire, framført dette på konsert og gjeve ut tre plater med materialet. Meditations on Love er ein treffande tittel. Uansett tekstleg motiv og tematikk er uttrykket prega av ei meditativ grunnstemning.

I 2011 gav ho ut albumet Jeg vil hjem til menneskene, der ho sette tonar til dikt av Gunvor Hofmo. Etter mitt syn er dette den beste plata Susanna har gjeve ut så langt. Meditations on Love har eit klart slektskap til denne utgjevinga, først og fremst med den gjennomgåande melankolien, men også ved at Susanna som Hofmo er fascinert av mørkeret og natta både konkret og i overført tyding. Tydelegast kjem dette fram i «Black Heart», men også i den repetitive «Where Has The Love Gone».

Musikken er melodisk, om ikkje i ein tradisjonell songleg forstand. Både tekst og musikk er prega av repetisjonar der minimalistiske endringar blir lagde inn og skapar ny meining. Det transparente lydbiletet er prega av ei fin avstemming mellom dei akustiske og dei elektroniske delane av instrumentariet.

Her er ikkje mykje rom for improvisasjon, men orkestermedlemene er alle med på å setja ein personleg farge på eit gjennomført heilskapleg uttrykk. Susanna har gjeve oss ei minnerik 20-årsgåve.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz / Samtids­musikk

Susanna:

Medita­tions on Love

Susanna, vokal, modifisert piano, mellotron, hammondorgel og synth; Juhani Silvola, programmering, modifisert piano, synth, hammondorgel, mellotron, paukar, xylofon, vibrafon og perkusjon; Morten Barrikmo, klarinett, bassklarinett og kontrabassklarinett; Harald Lassen, saksofon og fløyte, piano og synth; Sarah-Jane Summers, fiolin og bratsj; Ane Marthe Sørlien Holen, perkusjon, paukar og xylofon; Dag Erik Knedal Andersen, trommer og perkusjon. SusannaSonata

Susanna feirar 20-årsjubileum som artist med ti nye låtar og sjølvskrivne tekstar. Ho har lagt bak seg nokre år der ho i stor grad har tonesett dikt av Charles Baudelaire, framført dette på konsert og gjeve ut tre plater med materialet. Meditations on Love er ein treffande tittel. Uansett tekstleg motiv og tematikk er uttrykket prega av ei meditativ grunnstemning.

I 2011 gav ho ut albumet Jeg vil hjem til menneskene, der ho sette tonar til dikt av Gunvor Hofmo. Etter mitt syn er dette den beste plata Susanna har gjeve ut så langt. Meditations on Love har eit klart slektskap til denne utgjevinga, først og fremst med den gjennomgåande melankolien, men også ved at Susanna som Hofmo er fascinert av mørkeret og natta både konkret og i overført tyding. Tydelegast kjem dette fram i «Black Heart», men også i den repetitive «Where Has The Love Gone».

Musikken er melodisk, om ikkje i ein tradisjonell songleg forstand. Både tekst og musikk er prega av repetisjonar der minimalistiske endringar blir lagde inn og skapar ny meining. Det transparente lydbiletet er prega av ei fin avstemming mellom dei akustiske og dei elektroniske delane av instrumentariet.

Her er ikkje mykje rom for improvisasjon, men orkestermedlemene er alle med på å setja ein personleg farge på eit gjennomført heilskapleg uttrykk. Susanna har gjeve oss ei minnerik 20-årsgåve.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Samstundes som Russland har formannskapet i Tryggingsrådet, er landet inne i det tredje året som aggressor mot Ukraina. Slik er det uhyggelege paradokset i internasjonal politikk nett no, skriv Bernt Hagtvet.

Samstundes som Russland har formannskapet i Tryggingsrådet, er landet inne i det tredje året som aggressor mot Ukraina. Slik er det uhyggelege paradokset i internasjonal politikk nett no, skriv Bernt Hagtvet.

Foto: Eduardo Munoz Alvarez / AP / NTB

Samfunn

Ei verdsordning i oppløysing

Internasjonal politikk tek meir og meir farge av dei resultatlause samkomene, med Tryggingsrådet i FN som fremste symbolet på manglande handlekraft.

Bernt Hagtvet
Samstundes som Russland har formannskapet i Tryggingsrådet, er landet inne i det tredje året som aggressor mot Ukraina. Slik er det uhyggelege paradokset i internasjonal politikk nett no, skriv Bernt Hagtvet.

Samstundes som Russland har formannskapet i Tryggingsrådet, er landet inne i det tredje året som aggressor mot Ukraina. Slik er det uhyggelege paradokset i internasjonal politikk nett no, skriv Bernt Hagtvet.

Foto: Eduardo Munoz Alvarez / AP / NTB

Samfunn

Ei verdsordning i oppløysing

Internasjonal politikk tek meir og meir farge av dei resultatlause samkomene, med Tryggingsrådet i FN som fremste symbolet på manglande handlekraft.

Bernt Hagtvet
MusikkMeldingar
Lars Mossefinn

Fargerikt om tolsemd

Me får garantert høyra meir til komponisten Eilertsen.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Birger Emanuelsen har skrive både romanar, essay og sakprosa etter debuten i 2012.

Foto: Christopher Helberg

BokMeldingar
Odd W. Surén

Endringar til godt og vondt

Birger Emanuelsen skriv om folk slik at ein trur på det.

Me drog til månen av di det var teknologisk mogleg. Eit strålande døme på det teknologiske imperativet. Her vandrar astronaut Buzz Aldrin frå Apollo 11 rundt og les sjekklista si på venstre arm på ekte ingeniørvis.

Me drog til månen av di det var teknologisk mogleg. Eit strålande døme på det teknologiske imperativet. Her vandrar astronaut Buzz Aldrin frå Apollo 11 rundt og les sjekklista si på venstre arm på ekte ingeniørvis.

Kjelde: Nasa

TeknologiFeature
Per Thorvaldsen

Teknologisk imperativ!

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal
Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Johan Sverdrup feltsenter ved den offisielle opninga i 2020. Dette feltet vart oppdaga i 2010 og er det siste verkeleg store oljefunnet på norsk sokkel.

Foto: Carina Johansen / NTB

ØkonomiSamfunn

Ser ei slagside i direktoratet

Sokkeldirektoratet overdriv verdien av norsk
olje og gass, meiner universitetsrektor og petroleumsøkonom Klaus Mohn.

Per Anders Todal

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis