JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Røft og lunt på same tid

Bandet til Ingebrigt Håker Flaten har mange flotte kvalitetar.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Ingebrigt Håker Flaten hyllar trompetaren Jaimie «Breezy» Branch på albumet som er kalla opp etter henne.

Ingebrigt Håker Flaten hyllar trompetaren Jaimie «Breezy» Branch på albumet som er kalla opp etter henne.

Foto: Ziga Koritnik

Ingebrigt Håker Flaten hyllar trompetaren Jaimie «Breezy» Branch på albumet som er kalla opp etter henne.

Ingebrigt Håker Flaten hyllar trompetaren Jaimie «Breezy» Branch på albumet som er kalla opp etter henne.

Foto: Ziga Koritnik

2002
20240927
2002
20240927

Jazz

Ingebrigt Håker Flaten (Exit) Knarr:

Breezy

Erik Kimestad Pedersen, trompet; Mette Rasmussen, altsaksofon; Karl Hjalmar Nyberg, tenor- og sopransaksofon; Oscar Grönberg, piano; Jonathan F. Horne, gitar; Ingebrigt Håker Flaten, bass; Olaf Moses Olsen, trommer; Joakim Rainer Petersen, synth (4,5); Oddrun Lilja Jonsdottir (3).Sonic Transmissions Records

(Exit) Knarr var tittelen på tingingsverket som Ingebrigt Håker Flaten leverte til Vossa Jazz i 2021. Med den nye utgjevinga, Breezy, har han halde på verktittelen som bandnamn, og besetninga er delvis som i 2021. Plata er ei hylling til den amerikanske trompetaren Jaimie «Breezy» Branch, som Flaten spelte saman med ein heil del. Ho døydde brått for vel to år sidan.

Uansett kva som skjer rundt han, uansett kva tempo og uansett kor han er på gripebrettet, så er Flaten klokkeklar i lydbiletet med ein kombinasjon av solid autoritet og lun sving. Eg har alt spelt plata tallause gonger og kjem attende til nettopp denne fascinerande leiarskapen.

Komponistpotensialet viste han tydeleg på nemnde tingingsverk, og her følgjer han opp med fem nye låtar som i tillegg til eigenverdien også er «utskytingsrampar» for mange sterke solistiske bidrag. Nettopp denne kombinasjonen av det skrivne og det improviserte, der ensemblet ofte skapar eit dramatisk skiftande bakteppe til djerve solistiske ytringar, er med på å gjera plata til ei kjelde til stadig nye oppdagingar. Både i stil og temperament varierer dei solistiske bidraga sterkt, og det gjev ikkje meining å dra fram den eine framfor den andre.

Flaten er tydeleg forankra i ein moderne amerikansk jazztradisjon som utvikla seg på 1960-talet med eit tyngdepunkt i Chicago, men han søkjer også inspirasjon frå afrikansk musikk. Han kombinerer det tilbakelente med det på tåballane aggressive. Flaten held lydarane i ande.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Ingebrigt Håker Flaten (Exit) Knarr:

Breezy

Erik Kimestad Pedersen, trompet; Mette Rasmussen, altsaksofon; Karl Hjalmar Nyberg, tenor- og sopransaksofon; Oscar Grönberg, piano; Jonathan F. Horne, gitar; Ingebrigt Håker Flaten, bass; Olaf Moses Olsen, trommer; Joakim Rainer Petersen, synth (4,5); Oddrun Lilja Jonsdottir (3).Sonic Transmissions Records

(Exit) Knarr var tittelen på tingingsverket som Ingebrigt Håker Flaten leverte til Vossa Jazz i 2021. Med den nye utgjevinga, Breezy, har han halde på verktittelen som bandnamn, og besetninga er delvis som i 2021. Plata er ei hylling til den amerikanske trompetaren Jaimie «Breezy» Branch, som Flaten spelte saman med ein heil del. Ho døydde brått for vel to år sidan.

Uansett kva som skjer rundt han, uansett kva tempo og uansett kor han er på gripebrettet, så er Flaten klokkeklar i lydbiletet med ein kombinasjon av solid autoritet og lun sving. Eg har alt spelt plata tallause gonger og kjem attende til nettopp denne fascinerande leiarskapen.

Komponistpotensialet viste han tydeleg på nemnde tingingsverk, og her følgjer han opp med fem nye låtar som i tillegg til eigenverdien også er «utskytingsrampar» for mange sterke solistiske bidrag. Nettopp denne kombinasjonen av det skrivne og det improviserte, der ensemblet ofte skapar eit dramatisk skiftande bakteppe til djerve solistiske ytringar, er med på å gjera plata til ei kjelde til stadig nye oppdagingar. Både i stil og temperament varierer dei solistiske bidraga sterkt, og det gjev ikkje meining å dra fram den eine framfor den andre.

Flaten er tydeleg forankra i ein moderne amerikansk jazztradisjon som utvikla seg på 1960-talet med eit tyngdepunkt i Chicago, men han søkjer også inspirasjon frå afrikansk musikk. Han kombinerer det tilbakelente med det på tåballane aggressive. Flaten held lydarane i ande.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Foto: Ymer Media

FilmMeldingar

Filmen om Sondre Justad er både nordnorsk allsong og lovsong av det nordnorske.

Brit Aksnes
Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Foto: Ymer Media

FilmMeldingar

Filmen om Sondre Justad er både nordnorsk allsong og lovsong av det nordnorske.

Brit Aksnes
Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Foto: Monica Tormassy

TeaterMeldingar

Leiken mot døden

Ei spenstig blanding av det brutale og det vakre i ei framsyning som godt kunne vore korta ned.

Jan H. Landro
Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Foto: Monica Tormassy

TeaterMeldingar

Leiken mot døden

Ei spenstig blanding av det brutale og det vakre i ei framsyning som godt kunne vore korta ned.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis