Alt digitalt er ikkje lenger berre genialt
– Vi treng meir kunnskap om konsekvensane skjermbruk har for helsa, læringa, livskvaliteten og oppveksten til barn og unge, ifølge kunnskapsminister Kari Nessa Nordtun ( AP).
Foto: Shutterstock / NTB
Motivasjonen til elevane fell, medan skjermbruken aukar. Det er på høg tid å styre bruken av teknologi i skulen, og dette er regjeringa i full gang med.
Sjølv om det er mykje som er bra med norsk skule, er det diverre mange piler som peikar i feil retning. Norske barn les både mindre og dårlegare enn før, og skjermbruken aukar.
Per Anders Todal skriv i ein kommentar i Dag og Tid 22. desember at han i fleire år har vore uroa for digitaliseringa i skulen, for reklamepress og manglande kontroll over kva elever kan sjå på i undervisningstida. Eg deler denne uroa. Bruken av skjerm i skulen har halde fram lenge utan at politikarane har stilt kritiske spørsmål. Med denne regjeringa har det skjedd ei endring. Vi skal stanse den ukritiske digitaliseringa av skulen. Alt digitalt er ikkje lenger berre genialt.
Digital tilgang – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.