Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.
Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.
Mangel på tid, folk og kunnskap ligg bak medisinbruken i eldreomsorga, meiner Wenche Frogn Sellæg, pensjonert overlege.
Mangel på tid, folk og kunnskap ligg bak medisinbruken i eldreomsorga, meiner Wenche Frogn Sellæg, pensjonert overlege.
Mangel på tid, folk og kunnskap ligg bak medisinbruken i eldreomsorga, meiner Wenche Frogn Sellæg, pensjonert overlege.
For pressa tilsette ved sjukeheimane kan det vere enklare å medisinere pasientar enn å ta seg tid til å møte uroa deira, meiner Geir Selbæk. Biletet er eit illustrasjonsfoto og ikkje direkte knytt til saka.
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Eit fleirtal av pasientane ved norske sjukeheimar får psykofarmaka, i strid med retningsliner og faglege råd.
For pressa tilsette ved sjukeheimane kan det vere enklare å medisinere pasientar enn å ta seg tid til å møte uroa deira, meiner Geir Selbæk. Biletet er eit illustrasjonsfoto og ikkje direkte knytt til saka.
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Eit fleirtal av pasientane ved norske sjukeheimar får psykofarmaka, i strid med retningsliner og faglege råd.
For pressa tilsette ved sjukeheimane kan det vere enklare å medisinere pasientar enn å ta seg tid til å møte uroa deira, meiner Geir Selbæk. Biletet er eit illustrasjonsfoto og ikkje direkte knytt til saka.
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Eit fleirtal av pasientane ved norske sjukeheimar får psykofarmaka, i strid med retningsliner og faglege råd.
Klima- og miljøminister Espen Barth Eide ved Troll-stasjonen under befaringa sist veke. Ein ny stasjon er venta å koste mellom to og tre milliardar.
Foto: Jo Randen / KLD
Ein ny forskingsstasjon i Antarktis kan koste tre milliardar kroner. Dagens stasjon til 76 millionar har aldri vore fullt utnytta.
Klima- og miljøminister Espen Barth Eide ved Troll-stasjonen under befaringa sist veke. Ein ny stasjon er venta å koste mellom to og tre milliardar.
Foto: Jo Randen / KLD
Ein ny forskingsstasjon i Antarktis kan koste tre milliardar kroner. Dagens stasjon til 76 millionar har aldri vore fullt utnytta.
Klima- og miljøminister Espen Barth Eide ved Troll-stasjonen under befaringa sist veke. Ein ny stasjon er venta å koste mellom to og tre milliardar.
Foto: Jo Randen / KLD
Ein ny forskingsstasjon i Antarktis kan koste tre milliardar kroner. Dagens stasjon til 76 millionar har aldri vore fullt utnytta.
Ellen Hambro under presentasjonen av ein delrapport frå klimapanelet til FN i februar i fjor. Eit av hovudmåla til direktoratet er å få ned klimagassutsleppa.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Som festbrems i olje- og billandet Noreg har Ellen Hambro og Miljødirektoratet ei lite takksam rolle.
Ellen Hambro under presentasjonen av ein delrapport frå klimapanelet til FN i februar i fjor. Eit av hovudmåla til direktoratet er å få ned klimagassutsleppa.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Som festbrems i olje- og billandet Noreg har Ellen Hambro og Miljødirektoratet ei lite takksam rolle.
Ellen Hambro under presentasjonen av ein delrapport frå klimapanelet til FN i februar i fjor. Eit av hovudmåla til direktoratet er å få ned klimagassutsleppa.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Som festbrems i olje- og billandet Noreg har Ellen Hambro og Miljødirektoratet ei lite takksam rolle.
Sjøforsvaret er enda meir fragmentert enn den norske jernbanesektoren, meiner forskar Ståle Ulriksen.
Sjøforsvaret er enda meir fragmentert enn den norske jernbanesektoren, meiner forskar Ståle Ulriksen.
Sjøforsvaret er enda meir fragmentert enn den norske jernbanesektoren, meiner forskar Ståle Ulriksen.
ULUKKE: «Helge Ingstad» sokk etter kollisjonen 8. november 2018.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
Fregattane skulle jakte ubåtar og syne Noregs makt på havet.
Etter snart 20 år har dei enno ikkje fylt rolla dei var tiltenkte.
ULUKKE: «Helge Ingstad» sokk etter kollisjonen 8. november 2018.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
Fregattane skulle jakte ubåtar og syne Noregs makt på havet.
Etter snart 20 år har dei enno ikkje fylt rolla dei var tiltenkte.
ULUKKE: «Helge Ingstad» sokk etter kollisjonen 8. november 2018.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
Fregattane skulle jakte ubåtar og syne Noregs makt på havet.
Etter snart 20 år har dei enno ikkje fylt rolla dei var tiltenkte.