Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.
Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.
Illustrasjon generert av OpenAI-programmet Dall-E, ut frå desse stikkorda: Rembrandt oil painting robots writing text newspapers books journalists students office.
Dall-E
No kan robotane analysere og skrive for oss òg. Konsekvensane er uoverskodelege.
Illustrasjon generert av OpenAI-programmet Dall-E, ut frå desse stikkorda: Rembrandt oil painting robots writing text newspapers books journalists students office.
Dall-E
No kan robotane analysere og skrive for oss òg. Konsekvensane er uoverskodelege.
Illustrasjon generert av OpenAI-programmet Dall-E, ut frå desse stikkorda: Rembrandt oil painting robots writing text newspapers books journalists students office.
Dall-E
No kan robotane analysere og skrive for oss òg. Konsekvensane er uoverskodelege.
Illustrasjon generert av Dall-E
Den aukande makta til teknologiselskapa kan vere eit problem, meiner ChatGPT.
Illustrasjon generert av Dall-E
Den aukande makta til teknologiselskapa kan vere eit problem, meiner ChatGPT.
Illustrasjon generert av Dall-E
Den aukande makta til teknologiselskapa kan vere eit problem, meiner ChatGPT.
Daverande samferdsleminister Jon Georg Dale (Frp) var heidersgjest ved gjennomslaget i Blixtunnelen i 2018. Dette er den lengste jernbanetunnelen i Norden. Da Follobanen opna i desember i fjor, viste det seg at straumkablane for returstraum var underdimensjonerte.
Foto: Tore Meek / NTB
Problema til Bane Nor byrja ikkje med dei glødande straumkablane på Follobanen.
Daverande samferdsleminister Jon Georg Dale (Frp) var heidersgjest ved gjennomslaget i Blixtunnelen i 2018. Dette er den lengste jernbanetunnelen i Norden. Da Follobanen opna i desember i fjor, viste det seg at straumkablane for returstraum var underdimensjonerte.
Foto: Tore Meek / NTB
Problema til Bane Nor byrja ikkje med dei glødande straumkablane på Follobanen.
Daverande samferdsleminister Jon Georg Dale (Frp) var heidersgjest ved gjennomslaget i Blixtunnelen i 2018. Dette er den lengste jernbanetunnelen i Norden. Da Follobanen opna i desember i fjor, viste det seg at straumkablane for returstraum var underdimensjonerte.
Foto: Tore Meek / NTB
Problema til Bane Nor byrja ikkje med dei glødande straumkablane på Follobanen.
Styringsmodellen for jernbanen har hatt problem frå første stund, seier Bjørne Grimsrud, direktør for Transportøkonomisk institutt.
Styringsmodellen for jernbanen har hatt problem frå første stund, seier Bjørne Grimsrud, direktør for Transportøkonomisk institutt.
Styringsmodellen for jernbanen har hatt problem frå første stund, seier Bjørne Grimsrud, direktør for Transportøkonomisk institutt.
Illustrasjon: Shutterstock / NTB
Livet går som normalt. Men covid-19 er ikkje heilt ferdig med oss enno.
Illustrasjon: Shutterstock / NTB
Livet går som normalt. Men covid-19 er ikkje heilt ferdig med oss enno.
Illustrasjon: Shutterstock / NTB
Livet går som normalt. Men covid-19 er ikkje heilt ferdig med oss enno.
McKinsey & Company er verdas mest lønsame konsulentselskap, med kontor i 67 land.
Foto: Lionel Bonaventure / AFP / NTB
Kva har McKinsey gjort for Noreg?
McKinsey & Company er verdas mest lønsame konsulentselskap, med kontor i 67 land.
Foto: Lionel Bonaventure / AFP / NTB
Kva har McKinsey gjort for Noreg?
McKinsey & Company er verdas mest lønsame konsulentselskap, med kontor i 67 land.
Foto: Lionel Bonaventure / AFP / NTB
Kva har McKinsey gjort for Noreg?