Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.
Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.
Sjøforsvaret er enda meir fragmentert enn den norske jernbanesektoren, meiner forskar Ståle Ulriksen.
Sjøforsvaret er enda meir fragmentert enn den norske jernbanesektoren, meiner forskar Ståle Ulriksen.
Sjøforsvaret er enda meir fragmentert enn den norske jernbanesektoren, meiner forskar Ståle Ulriksen.
ULUKKE: «Helge Ingstad» sokk etter kollisjonen 8. november 2018.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
Fregattane skulle jakte ubåtar og syne Noregs makt på havet.
Etter snart 20 år har dei enno ikkje fylt rolla dei var tiltenkte.
ULUKKE: «Helge Ingstad» sokk etter kollisjonen 8. november 2018.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
Fregattane skulle jakte ubåtar og syne Noregs makt på havet.
Etter snart 20 år har dei enno ikkje fylt rolla dei var tiltenkte.
ULUKKE: «Helge Ingstad» sokk etter kollisjonen 8. november 2018.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
Fregattane skulle jakte ubåtar og syne Noregs makt på havet.
Etter snart 20 år har dei enno ikkje fylt rolla dei var tiltenkte.
Illustrasjon generert av Dall-E
Den aukande makta til teknologiselskapa kan vere eit problem, meiner ChatGPT.
Illustrasjon generert av Dall-E
Den aukande makta til teknologiselskapa kan vere eit problem, meiner ChatGPT.
Illustrasjon generert av Dall-E
Den aukande makta til teknologiselskapa kan vere eit problem, meiner ChatGPT.
Illustrasjon generert av OpenAI-programmet Dall-E, ut frå desse stikkorda: Rembrandt oil painting robots writing text newspapers books journalists students office.
Dall-E
No kan robotane analysere og skrive for oss òg. Konsekvensane er uoverskodelege.
Illustrasjon generert av OpenAI-programmet Dall-E, ut frå desse stikkorda: Rembrandt oil painting robots writing text newspapers books journalists students office.
Dall-E
No kan robotane analysere og skrive for oss òg. Konsekvensane er uoverskodelege.
Illustrasjon generert av OpenAI-programmet Dall-E, ut frå desse stikkorda: Rembrandt oil painting robots writing text newspapers books journalists students office.
Dall-E
No kan robotane analysere og skrive for oss òg. Konsekvensane er uoverskodelege.
Daverande samferdsleminister Jon Georg Dale (Frp) var heidersgjest ved gjennomslaget i Blixtunnelen i 2018. Dette er den lengste jernbanetunnelen i Norden. Da Follobanen opna i desember i fjor, viste det seg at straumkablane for returstraum var underdimensjonerte.
Foto: Tore Meek / NTB
Problema til Bane Nor byrja ikkje med dei glødande straumkablane på Follobanen.
Daverande samferdsleminister Jon Georg Dale (Frp) var heidersgjest ved gjennomslaget i Blixtunnelen i 2018. Dette er den lengste jernbanetunnelen i Norden. Da Follobanen opna i desember i fjor, viste det seg at straumkablane for returstraum var underdimensjonerte.
Foto: Tore Meek / NTB
Problema til Bane Nor byrja ikkje med dei glødande straumkablane på Follobanen.
Daverande samferdsleminister Jon Georg Dale (Frp) var heidersgjest ved gjennomslaget i Blixtunnelen i 2018. Dette er den lengste jernbanetunnelen i Norden. Da Follobanen opna i desember i fjor, viste det seg at straumkablane for returstraum var underdimensjonerte.
Foto: Tore Meek / NTB
Problema til Bane Nor byrja ikkje med dei glødande straumkablane på Follobanen.
Styringsmodellen for jernbanen har hatt problem frå første stund, seier Bjørne Grimsrud, direktør for Transportøkonomisk institutt.
Styringsmodellen for jernbanen har hatt problem frå første stund, seier Bjørne Grimsrud, direktør for Transportøkonomisk institutt.
Styringsmodellen for jernbanen har hatt problem frå første stund, seier Bjørne Grimsrud, direktør for Transportøkonomisk institutt.