Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.
Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.
Anleggsplass og byggegrop for det nye Nasjonalmuseet på Vestbanetomta.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
LO-leiinga burde snakke ærleg om kva EØS-avtalen gjer med norsk arbeidsliv, meiner Boye Ullmann i Fellesforbundet.
Anleggsplass og byggegrop for det nye Nasjonalmuseet på Vestbanetomta.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
LO-leiinga burde snakke ærleg om kva EØS-avtalen gjer med norsk arbeidsliv, meiner Boye Ullmann i Fellesforbundet.
Anleggsplass og byggegrop for det nye Nasjonalmuseet på Vestbanetomta.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
LO-leiinga burde snakke ærleg om kva EØS-avtalen gjer med norsk arbeidsliv, meiner Boye Ullmann i Fellesforbundet.
Dei første ti åra etter EU-
utvidinga i 2004 kom det 18 gonger fleire arbeids-innvandrarar frå Aust-Europa enn regjeringa hadde venta.
Dei første ti åra etter EU-
utvidinga i 2004 kom det 18 gonger fleire arbeids-innvandrarar frå Aust-Europa enn regjeringa hadde venta.
Dei første ti åra etter EU-
utvidinga i 2004 kom det 18 gonger fleire arbeids-innvandrarar frå Aust-Europa enn regjeringa hadde venta.
Arbeid på riggen Maersk Inspirer på Volve-feltet i Nordsjøen, 2008. Operatørar som Statoil leiger inn riggselskap som Maersk til å stå for boringa på norsk sokkel.
Foto: Marit Hommedal / NTB scanpix
Riggselskapa som borar på norsk sokkel, har fått inn kring 365 milliardar kroner i riggleige sidan 2001. Likevel betaler dei svært lite skatt i Noreg.
Arbeid på riggen Maersk Inspirer på Volve-feltet i Nordsjøen, 2008. Operatørar som Statoil leiger inn riggselskap som Maersk til å stå for boringa på norsk sokkel.
Foto: Marit Hommedal / NTB scanpix
Riggselskapa som borar på norsk sokkel, har fått inn kring 365 milliardar kroner i riggleige sidan 2001. Likevel betaler dei svært lite skatt i Noreg.
Arbeid på riggen Maersk Inspirer på Volve-feltet i Nordsjøen, 2008. Operatørar som Statoil leiger inn riggselskap som Maersk til å stå for boringa på norsk sokkel.
Foto: Marit Hommedal / NTB scanpix
Riggselskapa som borar på norsk sokkel, har fått inn kring 365 milliardar kroner i riggleige sidan 2001. Likevel betaler dei svært lite skatt i Noreg.