Per Thorvaldsen

Per Thorvaldsen er fast skribent i DAG OG TID og fyrsteamanuensis i kommunikasjonssystem ved Høgskulen på Vestlandet. I DAG OG TID skriv han teknologispalta annakvar veke. I spalta skriv Thorvaldsen om all slags teknologi. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til pth@hvl.no.

Thorvaldsen har utgitt tre lærebøker for høgare utdanning. Har du draget? En innføring i klassisk mekanikk, Grunnleggende digitalteknikk og Grunnleggende elektroteknikk. Thorvaldsen har arbeidd i tretti år med telekommunikasjon, og har saman med ein kollega utgitt boka Planning of line-of-sight radio relay systems.

Per.Eilif.Thorvaldsen@hvl.no

Artiklar

« 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 »
Barsebäck kjernekraftverk i Sverige vart stengt i 2005 etter sterkt påtrykk frå Danmark. København ligg like ved.

Barsebäck kjernekraftverk i Sverige vart stengt i 2005 etter sterkt påtrykk frå Danmark. København ligg like ved.

Foto: Wikimedia Commons

Barsebäck kjernekraftverk i Sverige vart stengt i 2005 etter sterkt påtrykk frå Danmark. København ligg like ved.

Barsebäck kjernekraftverk i Sverige vart stengt i 2005 etter sterkt påtrykk frå Danmark. København ligg like ved.

Foto: Wikimedia Commons

Barsebäck kjernekraftverk i Sverige vart stengt i 2005 etter sterkt påtrykk frå Danmark. København ligg like ved.

Barsebäck kjernekraftverk i Sverige vart stengt i 2005 etter sterkt påtrykk frå Danmark. København ligg like ved.

Foto: Wikimedia Commons

Me treng 350.000 slike for å berga verda.

Me treng 350.000 slike for å berga verda.

Foto: Christian Charisius / AP / NTB

Me treng 350.000 slike for å berga verda.

Me treng 350.000 slike for å berga verda.

Foto: Christian Charisius / AP / NTB

Me treng 350.000 slike for å berga verda.

Me treng 350.000 slike for å berga verda.

Foto: Christian Charisius / AP / NTB

Figur 3. Boeing 737 ved takeoff.

Figur 3. Boeing 737 ved takeoff.

Foto: Alf van Beem

Figur 3. Boeing 737 ved takeoff.

Figur 3. Boeing 737 ved takeoff.

Foto: Alf van Beem

Figur 3. Boeing 737 ved takeoff.

Figur 3. Boeing 737 ved takeoff.

Foto: Alf van Beem

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Foto via Wikimedia Commons

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Foto via Wikimedia Commons

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Foto via Wikimedia Commons

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Foto: Per Thorvaldsen

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Foto: Per Thorvaldsen

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Foto: Per Thorvaldsen

« 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 »