Nedtur for norskfaget

Eg les Læreplan 2020 på jakt etter grammatikk, språkhistorie, eldre språk og litteratur. Leitinga er til fånyttes. Kva ligg bak prioriteringa?

Grammatikkundervisninga vert lagd til barnesteget i Læreplan 2020, skriv Ingvil Brügger Budal.
Grammatikkundervisninga vert lagd til barnesteget i Læreplan 2020, skriv Ingvil Brügger Budal.
Publisert

Læreplan 2020 er på høyring. Planen og den tilhøyrande fagfornyinga bestemmer kva skuleelevane skal læra i mange år framover. Det er inga lita sak. No gjer lærarar og lærarutdannarar det Utdanningsdirektoratet oppmodar oss om: Les gjennom planen for å sjå om me meiner at prioriteringane er rette.

Relevans

Direktør for Utdanningsdirektoratet, Hege Nilssen, gjev tre viktige grunnar til denne fagfornyinga (Dagsavisen 9. mars 2018): 1) Det elevane lærer, skal vera relevant. 2) Dei skal få meir tid til djupnelæring. 3) Det skal bli betre samanheng i og mellom faga. Det er særleg første og tredje grunn me skal sjå på her, nemleg relevans og samanheng.

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement