Kristin Clemet kunne fortsatt å spille en konstruktiv rolle i norsk skoledebatt ved å innrømme at reformen hun stod i spissen for, ikke var perfekt, skriv Vidar B. Skretting.
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Kristin Clemet vil tydeligvis diskutere alt annet enn det jeg faktisk skrev – nemlig at Kunnskapsløftet var basert på svært mangelfull forskning.
Kristin Clemet kunne fortsatt å spille en konstruktiv rolle i norsk skoledebatt ved å innrømme at reformen hun stod i spissen for, ikke var perfekt, skriv Vidar B. Skretting.
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Kristin Clemet vil tydeligvis diskutere alt annet enn det jeg faktisk skrev – nemlig at Kunnskapsløftet var basert på svært mangelfull forskning.
Kristin Clemet kunne fortsatt å spille en konstruktiv rolle i norsk skoledebatt ved å innrømme at reformen hun stod i spissen for, ikke var perfekt, skriv Vidar B. Skretting.
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Kristin Clemet vil tydeligvis diskutere alt annet enn det jeg faktisk skrev – nemlig at Kunnskapsløftet var basert på svært mangelfull forskning.
Foto: Gorm Kallestad
Empirisk forskning viser at progressive pedagogiske metoder gir langt mindre læringsutbytte enn tradisjonell, lærerstyrt undervisning.
Foto: Gorm Kallestad
Empirisk forskning viser at progressive pedagogiske metoder gir langt mindre læringsutbytte enn tradisjonell, lærerstyrt undervisning.
Foto: Gorm Kallestad
Empirisk forskning viser at progressive pedagogiske metoder gir langt mindre læringsutbytte enn tradisjonell, lærerstyrt undervisning.