Dommerforeningen på synfaring til tre domstolar med sams leiing i Helgeland i mai 2018. Verten, den ambulerande sorenskrivaren Rolf Selfors, til venstre i midtrekkja.
Foto: Dommerforeningen
Domstoladministrasjonen vil ha ambulerande tingrettsdommarar som arbeider ved fleire domstolar. Dommerforeningen protesterer skarpt, og meiner slike stillingar kan vere ulovlege.
Dommerforeningen på synfaring til tre domstolar med sams leiing i Helgeland i mai 2018. Verten, den ambulerande sorenskrivaren Rolf Selfors, til venstre i midtrekkja.
Foto: Dommerforeningen
Domstoladministrasjonen vil ha ambulerande tingrettsdommarar som arbeider ved fleire domstolar. Dommerforeningen protesterer skarpt, og meiner slike stillingar kan vere ulovlege.
Dommerforeningen på synfaring til tre domstolar med sams leiing i Helgeland i mai 2018. Verten, den ambulerande sorenskrivaren Rolf Selfors, til venstre i midtrekkja.
Foto: Dommerforeningen
Domstoladministrasjonen vil ha ambulerande tingrettsdommarar som arbeider ved fleire domstolar. Dommerforeningen protesterer skarpt, og meiner slike stillingar kan vere ulovlege.
Sidan medlemene våre ikkje kjem til å nytte tunnelen, finn vi ikkje grunnlag for å støtte prosjektet, seier Amund Drønen Ringdal, som er næringspolitisk direktør i Norges Rederiforbund.
Illustrasjon: Kystverket / Force Technology
Norges Rederiforbund har levert kraftig argumentasjon mot bygging av ein stor skipstunnel gjennom Stadlandet. Forbundet stiller spørsmål ved nytteverdi og peikar på auka ulykkesrisiko.
Sidan medlemene våre ikkje kjem til å nytte tunnelen, finn vi ikkje grunnlag for å støtte prosjektet, seier Amund Drønen Ringdal, som er næringspolitisk direktør i Norges Rederiforbund.
Illustrasjon: Kystverket / Force Technology
Norges Rederiforbund har levert kraftig argumentasjon mot bygging av ein stor skipstunnel gjennom Stadlandet. Forbundet stiller spørsmål ved nytteverdi og peikar på auka ulykkesrisiko.
Sidan medlemene våre ikkje kjem til å nytte tunnelen, finn vi ikkje grunnlag for å støtte prosjektet, seier Amund Drønen Ringdal, som er næringspolitisk direktør i Norges Rederiforbund.
Illustrasjon: Kystverket / Force Technology
Norges Rederiforbund har levert kraftig argumentasjon mot bygging av ein stor skipstunnel gjennom Stadlandet. Forbundet stiller spørsmål ved nytteverdi og peikar på auka ulykkesrisiko.
Tafu-prosjektet er inspirert av eit liknande prosjekt i Sverige som har som måt å tilbakeføre straffedømde over 18 år til eit normalt liv utan kriminalitet og rus.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Eit tilbod som har lukkast med å forebyggje ny kriminalitet frå straffedømde, får ikkje lova økonomisk støtte frå regjeringa.
Tafu-prosjektet er inspirert av eit liknande prosjekt i Sverige som har som måt å tilbakeføre straffedømde over 18 år til eit normalt liv utan kriminalitet og rus.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Eit tilbod som har lukkast med å forebyggje ny kriminalitet frå straffedømde, får ikkje lova økonomisk støtte frå regjeringa.
Tafu-prosjektet er inspirert av eit liknande prosjekt i Sverige som har som måt å tilbakeføre straffedømde over 18 år til eit normalt liv utan kriminalitet og rus.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Eit tilbod som har lukkast med å forebyggje ny kriminalitet frå straffedømde, får ikkje lova økonomisk støtte frå regjeringa.
Stad skipstunnel slik planleggjarane ser han for seg.
Illustrasjon: Kystverket / Snøhetta
I 2013 kom den planlagde skipstunnelen gjennom Stadlandet med i Nasjonal transportplan.
No syner regjeringsnotat frå Stoltenberg-regjeringane at motstanden mot tunnelen internt i regjeringane var stor.
Stad skipstunnel slik planleggjarane ser han for seg.
Illustrasjon: Kystverket / Snøhetta
I 2013 kom den planlagde skipstunnelen gjennom Stadlandet med i Nasjonal transportplan.
No syner regjeringsnotat frå Stoltenberg-regjeringane at motstanden mot tunnelen internt i regjeringane var stor.
Stad skipstunnel slik planleggjarane ser han for seg.
Illustrasjon: Kystverket / Snøhetta
I 2013 kom den planlagde skipstunnelen gjennom Stadlandet med i Nasjonal transportplan.
No syner regjeringsnotat frå Stoltenberg-regjeringane at motstanden mot tunnelen internt i regjeringane var stor.
SSB-sjef Christine Meyer og advokaten hennar, Dag Steinfeld, då dei forlét Finansdepartementet 10. november.
Foto: Mariam Butt / NTB scanpix
Rekninga frå advokat Steinfeld kom på over 180.000 kroner.
SSB-sjef Christine Meyer og advokaten hennar, Dag Steinfeld, då dei forlét Finansdepartementet 10. november.
Foto: Mariam Butt / NTB scanpix
Rekninga frå advokat Steinfeld kom på over 180.000 kroner.
SSB-sjef Christine Meyer og advokaten hennar, Dag Steinfeld, då dei forlét Finansdepartementet 10. november.
Foto: Mariam Butt / NTB scanpix
Rekninga frå advokat Steinfeld kom på over 180.000 kroner.