Roy Jacobsen reflekterer over oppveksten på Årvoll, nord i Oslo.
Foto: Guri Pfeifer
Roy Jacobsen inviterer til spørsmål kring forlagspolitikk og sjanger.
Roy Jacobsen reflekterer over oppveksten på Årvoll, nord i Oslo.
Foto: Guri Pfeifer
Roy Jacobsen inviterer til spørsmål kring forlagspolitikk og sjanger.
Roy Jacobsen reflekterer over oppveksten på Årvoll, nord i Oslo.
Foto: Guri Pfeifer
Roy Jacobsen inviterer til spørsmål kring forlagspolitikk og sjanger.
Bygginga av det nye Munchmuseet Lambda i Bjørvika sett frå Ekeberg-restauranten i november i fjor.
Foto: Heiko Junge / NTB scanpix
Om det vi kan læra av aluminiumsplatene på det nye Munchmuseet.
Bygginga av det nye Munchmuseet Lambda i Bjørvika sett frå Ekeberg-restauranten i november i fjor.
Foto: Heiko Junge / NTB scanpix
Om det vi kan læra av aluminiumsplatene på det nye Munchmuseet.
Bygginga av det nye Munchmuseet Lambda i Bjørvika sett frå Ekeberg-restauranten i november i fjor.
Foto: Heiko Junge / NTB scanpix
Om det vi kan læra av aluminiumsplatene på det nye Munchmuseet.
Mikael Vrubel: «Svaneprinsessa», 1900, olje på lerret, 142,5 x 93,5 cm.
Alle foto: Tretyakov-galleriet
Gå ikkje glipp av utstillinga med russisk kunst før Lenin og Stalins sosialrealisme på Munchmuseet.
Mikael Vrubel: «Svaneprinsessa», 1900, olje på lerret, 142,5 x 93,5 cm.
Alle foto: Tretyakov-galleriet
Gå ikkje glipp av utstillinga med russisk kunst før Lenin og Stalins sosialrealisme på Munchmuseet.
Mikael Vrubel: «Svaneprinsessa», 1900, olje på lerret, 142,5 x 93,5 cm.
Alle foto: Tretyakov-galleriet
Gå ikkje glipp av utstillinga med russisk kunst før Lenin og Stalins sosialrealisme på Munchmuseet.
«Ung pike» frå 1939 av Kai Fjell er mellom verka som er med i utstillinga «Norsk modernisme og bygdenes dekormaling».
Foto: Drammens Museum
Om korleis bygdekunst gav inspirasjon og identitet til norsk modernistisk målarkunst.
«Ung pike» frå 1939 av Kai Fjell er mellom verka som er med i utstillinga «Norsk modernisme og bygdenes dekormaling».
Foto: Drammens Museum
Om korleis bygdekunst gav inspirasjon og identitet til norsk modernistisk målarkunst.
«Ung pike» frå 1939 av Kai Fjell er mellom verka som er med i utstillinga «Norsk modernisme og bygdenes dekormaling».
Foto: Drammens Museum
Om korleis bygdekunst gav inspirasjon og identitet til norsk modernistisk målarkunst.
Konsernsjef Jon Fredrik Baksaas (t.v.) i Telenor møtte i den opne høyringa om VimpelCom-saka i Stortingets kontroll- og konstitusjonskomité i 2015. Her går han forbi komitémedlemmene Hans Fredrik Grøvan (KrF), Helge Thorheim (Frp) og komitéleiar Martin Kolberg (Ap).
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB scanpix
Jon Fredrik Baksaas har skrive forteljinga om korleis Telenor har gjeve Noreg og verda så mykje godt.
Konsernsjef Jon Fredrik Baksaas (t.v.) i Telenor møtte i den opne høyringa om VimpelCom-saka i Stortingets kontroll- og konstitusjonskomité i 2015. Her går han forbi komitémedlemmene Hans Fredrik Grøvan (KrF), Helge Thorheim (Frp) og komitéleiar Martin Kolberg (Ap).
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB scanpix
Jon Fredrik Baksaas har skrive forteljinga om korleis Telenor har gjeve Noreg og verda så mykje godt.
Konsernsjef Jon Fredrik Baksaas (t.v.) i Telenor møtte i den opne høyringa om VimpelCom-saka i Stortingets kontroll- og konstitusjonskomité i 2015. Her går han forbi komitémedlemmene Hans Fredrik Grøvan (KrF), Helge Thorheim (Frp) og komitéleiar Martin Kolberg (Ap).
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB scanpix
Jon Fredrik Baksaas har skrive forteljinga om korleis Telenor har gjeve Noreg og verda så mykje godt.
Jakob Gløersen: «Snefokk», 28x37 cm, 1889.
Alle foto: Børre Høstland
Narve Lid gjev ei faktabasert kartlegging av Jacob Gløersens omflakkande liv, med gode illustrasjonar.
Jakob Gløersen: «Snefokk», 28x37 cm, 1889.
Alle foto: Børre Høstland
Narve Lid gjev ei faktabasert kartlegging av Jacob Gløersens omflakkande liv, med gode illustrasjonar.
Jakob Gløersen: «Snefokk», 28x37 cm, 1889.
Alle foto: Børre Høstland
Narve Lid gjev ei faktabasert kartlegging av Jacob Gløersens omflakkande liv, med gode illustrasjonar.