Astrid Sverresdotter Dypvik er forfattar, redaktør for Syn og Segn og fast skribent i Dag og Tid. Ho er særleg opptatt av tysk politikk og samfunnsliv og har gitt ut tre bøker med tema frå Tyskland. I 2019 fekk ho Samlagsprisen for forfattarskapen sin. Ho er utdanna historikar og har mastergrad frå Universitetet i Oslo. Ho har også jobba som journalist i Morgenbladet, Nationen og Dag og Tid.
Tonje Brenna overtok posten som arbeids- og inkluderingsminister måndag 16. oktober i år.
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Blir eigentleg velferdsstaten vår så mykje betre av at vi brukar skattepengane våre til å trakassere sjuke folk?
Tonje Brenna overtok posten som arbeids- og inkluderingsminister måndag 16. oktober i år.
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Blir eigentleg velferdsstaten vår så mykje betre av at vi brukar skattepengane våre til å trakassere sjuke folk?
Tonje Brenna overtok posten som arbeids- og inkluderingsminister måndag 16. oktober i år.
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Blir eigentleg velferdsstaten vår så mykje betre av at vi brukar skattepengane våre til å trakassere sjuke folk?
Vi kallar det ekstremt. Men det råkar oss stadig oftare. Det handlar sjølvsagt om vêret.
Vi kallar det ekstremt. Men det råkar oss stadig oftare. Det handlar sjølvsagt om vêret.
Vi kallar det ekstremt. Men det råkar oss stadig oftare. Det handlar sjølvsagt om vêret.
Tida då ein kunne bruke middelklasseforeldra si frykt for å ikkje vere på lag med framtida til å drive fram digitalisering i skulen, ser ut til å vere over.
Tida då ein kunne bruke middelklasseforeldra si frykt for å ikkje vere på lag med framtida til å drive fram digitalisering i skulen, ser ut til å vere over.
Tida då ein kunne bruke middelklasseforeldra si frykt for å ikkje vere på lag med framtida til å drive fram digitalisering i skulen, ser ut til å vere over.
Greenpeace-aktivist Heinz Smital er mellom dei som feira at Tyskland stengde dei siste tre atomkraftverka i Berlin 15. april i år.
Foto: Nadja Wohlleben / Reuters / NTB
Det er ikkje lett å forstå kvifor Tyskland stenger ned all atomkraft i ei tid med energikrise.
Saka er at tyskarane rett og slett ikkje likar atomkraft.
Greenpeace-aktivist Heinz Smital er mellom dei som feira at Tyskland stengde dei siste tre atomkraftverka i Berlin 15. april i år.
Foto: Nadja Wohlleben / Reuters / NTB
Det er ikkje lett å forstå kvifor Tyskland stenger ned all atomkraft i ei tid med energikrise.
Saka er at tyskarane rett og slett ikkje likar atomkraft.
Greenpeace-aktivist Heinz Smital er mellom dei som feira at Tyskland stengde dei siste tre atomkraftverka i Berlin 15. april i år.
Foto: Nadja Wohlleben / Reuters / NTB
Det er ikkje lett å forstå kvifor Tyskland stenger ned all atomkraft i ei tid med energikrise.
Saka er at tyskarane rett og slett ikkje likar atomkraft.
Då skulestart for seksåringar vart innført, heitte det at det første året skulle vere annleis.
Foto: Terje Pedersen / NTB
Forslag til forskingsprosjekt: Få ein økonom til å rekne ut kor mange av samfunnets ressursar som går med på å lære norske seksåringar å sitte stille.
Då skulestart for seksåringar vart innført, heitte det at det første året skulle vere annleis.
Foto: Terje Pedersen / NTB
Forslag til forskingsprosjekt: Få ein økonom til å rekne ut kor mange av samfunnets ressursar som går med på å lære norske seksåringar å sitte stille.
Då skulestart for seksåringar vart innført, heitte det at det første året skulle vere annleis.
Foto: Terje Pedersen / NTB
Forslag til forskingsprosjekt: Få ein økonom til å rekne ut kor mange av samfunnets ressursar som går med på å lære norske seksåringar å sitte stille.
Matthias Diesterheft i IG Metall Wolfsburg fortel at mange av medlemene er uroa over mørke prognoser. Sjølv har han stor tru på framtida til den tyske bilindustrien.
Alle foto: Astrid Sverresdotter Dypvik
WOLFSBURG: – Sjølvsagt er mange av medlemene våre uroa, seier Matthias Diesterheft i fagforeininga IG Metall i Wolfsburg. Den tyske bilindustrien førebur seg på meir klimapolitikk og tøffare krav etter valet.
Matthias Diesterheft i IG Metall Wolfsburg fortel at mange av medlemene er uroa over mørke prognoser. Sjølv har han stor tru på framtida til den tyske bilindustrien.
Alle foto: Astrid Sverresdotter Dypvik
WOLFSBURG: – Sjølvsagt er mange av medlemene våre uroa, seier Matthias Diesterheft i fagforeininga IG Metall i Wolfsburg. Den tyske bilindustrien førebur seg på meir klimapolitikk og tøffare krav etter valet.
Matthias Diesterheft i IG Metall Wolfsburg fortel at mange av medlemene er uroa over mørke prognoser. Sjølv har han stor tru på framtida til den tyske bilindustrien.
Alle foto: Astrid Sverresdotter Dypvik
WOLFSBURG: – Sjølvsagt er mange av medlemene våre uroa, seier Matthias Diesterheft i fagforeininga IG Metall i Wolfsburg. Den tyske bilindustrien førebur seg på meir klimapolitikk og tøffare krav etter valet.