Skodespelarane byd på vittig, karikert vondskap og held låtten i live eit godt stykke på veg.
Foto: Dag Jenssen
Tore Renbergs nasepeik til Velferds-Noreg treffer ikkje blink denne gongen.
Skodespelarane byd på vittig, karikert vondskap og held låtten i live eit godt stykke på veg.
Foto: Dag Jenssen
Tore Renbergs nasepeik til Velferds-Noreg treffer ikkje blink denne gongen.
Skodespelarane byd på vittig, karikert vondskap og held låtten i live eit godt stykke på veg.
Foto: Dag Jenssen
Tore Renbergs nasepeik til Velferds-Noreg treffer ikkje blink denne gongen.
Kjersti Aas Stenby framfører monologen på Det Norske Teatret.
Foto: Dag Jenssen
Agnes Ravatns instruksjonsbok heller mot pretensiøst teater, men er framleis vittig.
Kjersti Aas Stenby framfører monologen på Det Norske Teatret.
Foto: Dag Jenssen
Agnes Ravatns instruksjonsbok heller mot pretensiøst teater, men er framleis vittig.
Kjersti Aas Stenby framfører monologen på Det Norske Teatret.
Foto: Dag Jenssen
Agnes Ravatns instruksjonsbok heller mot pretensiøst teater, men er framleis vittig.
Gjennom tre parallelle historier om menneske som på eitt eller anna vis har fått eit kall til å utføre eit heilagt offer, problematiserer stykket tema som tru og tvil, moral og empati.
Foto: Dag Jenssen
Openberringa er eit stramt etisk gruppedrama med intenst spel.
Gjennom tre parallelle historier om menneske som på eitt eller anna vis har fått eit kall til å utføre eit heilagt offer, problematiserer stykket tema som tru og tvil, moral og empati.
Foto: Dag Jenssen
Openberringa er eit stramt etisk gruppedrama med intenst spel.
Gjennom tre parallelle historier om menneske som på eitt eller anna vis har fått eit kall til å utføre eit heilagt offer, problematiserer stykket tema som tru og tvil, moral og empati.
Foto: Dag Jenssen
Openberringa er eit stramt etisk gruppedrama med intenst spel.
Skodespelarane, ikkje minst Ola G. Furuseth som hovudpersonen Adam og Gjertrud Jynge som den fornærma eigaren av krukka, er i storarta komedieform.
Foto: Dag Jenssen
Framleis varm humor i Kleists nasepeik til makthavarar.
Skodespelarane, ikkje minst Ola G. Furuseth som hovudpersonen Adam og Gjertrud Jynge som den fornærma eigaren av krukka, er i storarta komedieform.
Foto: Dag Jenssen
Framleis varm humor i Kleists nasepeik til makthavarar.
Skodespelarane, ikkje minst Ola G. Furuseth som hovudpersonen Adam og Gjertrud Jynge som den fornærma eigaren av krukka, er i storarta komedieform.
Foto: Dag Jenssen
Framleis varm humor i Kleists nasepeik til makthavarar.
Gisken Armand, Ellen Horn og Henriette Marø tilfører orda både tyngde og smil.
Foto: Øyvind Eide
Ein stillferdig lyrikkabaret som er smilande og sårbar.
Gisken Armand, Ellen Horn og Henriette Marø tilfører orda både tyngde og smil.
Foto: Øyvind Eide
Ein stillferdig lyrikkabaret som er smilande og sårbar.
Gisken Armand, Ellen Horn og Henriette Marø tilfører orda både tyngde og smil.
Foto: Øyvind Eide
Ein stillferdig lyrikkabaret som er smilande og sårbar.
Linn Skåber som Blance, Nils Jørgen Kaalstad som svogeren og Stine Fevik som systera i stykket som går på Oslo Nye Teater.
Foto: Gisle Bjørneby
Slagferdig standuphumor truar krafta i dramaet.
Linn Skåber som Blance, Nils Jørgen Kaalstad som svogeren og Stine Fevik som systera i stykket som går på Oslo Nye Teater.
Foto: Gisle Bjørneby
Slagferdig standuphumor truar krafta i dramaet.
Linn Skåber som Blance, Nils Jørgen Kaalstad som svogeren og Stine Fevik som systera i stykket som går på Oslo Nye Teater.
Foto: Gisle Bjørneby
Slagferdig standuphumor truar krafta i dramaet.