Heidi Goldmann, Thorbjørn Harr, Helene Naustdal Bergsholm og Kjersti Tveterås i samspel.
Foto: Øyvind Eide
Feministisk klassikar blir som teater meir til lått enn til aktualisering.
Heidi Goldmann, Thorbjørn Harr, Helene Naustdal Bergsholm og Kjersti Tveterås i samspel.
Foto: Øyvind Eide
Feministisk klassikar blir som teater meir til lått enn til aktualisering.
Heidi Goldmann, Thorbjørn Harr, Helene Naustdal Bergsholm og Kjersti Tveterås i samspel.
Foto: Øyvind Eide
Feministisk klassikar blir som teater meir til lått enn til aktualisering.
Gripes teaterstykke er ei blanding av «vanleg» teater og danseteater.
Foto: Øyvind Eide
Godt rollespel er grunnmuren i litt for stilisert Maria Gripe-dramatisering.
Gripes teaterstykke er ei blanding av «vanleg» teater og danseteater.
Foto: Øyvind Eide
Godt rollespel er grunnmuren i litt for stilisert Maria Gripe-dramatisering.
Gripes teaterstykke er ei blanding av «vanleg» teater og danseteater.
Foto: Øyvind Eide
Godt rollespel er grunnmuren i litt for stilisert Maria Gripe-dramatisering.
Ekteparet som driv ein kakefabrikk på randa av konkurs, vert spelt av Olav Waastad og Mariann Saastad Ottesen.
Foto: Øyvind Eide
Samtidskommenterande tekst druknar i hopp og sprett.
Ekteparet som driv ein kakefabrikk på randa av konkurs, vert spelt av Olav Waastad og Mariann Saastad Ottesen.
Foto: Øyvind Eide
Samtidskommenterande tekst druknar i hopp og sprett.
Ekteparet som driv ein kakefabrikk på randa av konkurs, vert spelt av Olav Waastad og Mariann Saastad Ottesen.
Foto: Øyvind Eide
Samtidskommenterande tekst druknar i hopp og sprett.
Framsyninga om Parsifal på Trøndelag Teater er spanande å sjå, men ikkje alltid lett å følgje med på.
Foto: Trøndelag Teater
Framsyninga om Parsifal er visuelt slåande, men utydeleg i handling.
Framsyninga om Parsifal på Trøndelag Teater er spanande å sjå, men ikkje alltid lett å følgje med på.
Foto: Trøndelag Teater
Framsyninga om Parsifal er visuelt slåande, men utydeleg i handling.
Framsyninga om Parsifal på Trøndelag Teater er spanande å sjå, men ikkje alltid lett å følgje med på.
Foto: Trøndelag Teater
Framsyninga om Parsifal er visuelt slåande, men utydeleg i handling.
Skodespelarane, som Mimmi Tamba (i midten), syng med sjel, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Erik Berg
Her er mykje vokal prakt og energi, men sjangeren er for dei utvalde.
Skodespelarane, som Mimmi Tamba (i midten), syng med sjel, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Erik Berg
Her er mykje vokal prakt og energi, men sjangeren er for dei utvalde.
Skodespelarane, som Mimmi Tamba (i midten), syng med sjel, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Erik Berg
Her er mykje vokal prakt og energi, men sjangeren er for dei utvalde.
Regissøren Sigrid T’Hooft har spesialkompetanse på teaterhistorisk pastisj, og skodespelarane syner seg å meistre denne spelestilen med eleganse. Frå venstre: Dagny Backer Johnsen, Marika Enstad, Per Egil Aske, Jacob Jensen, Seda Witt og Jonas Hoff Oftebro.
Foto: Øyvind Eide
Ungdomsverket Ibsen ville gløyme, er langt betre enn ryktet.
Regissøren Sigrid T’Hooft har spesialkompetanse på teaterhistorisk pastisj, og skodespelarane syner seg å meistre denne spelestilen med eleganse. Frå venstre: Dagny Backer Johnsen, Marika Enstad, Per Egil Aske, Jacob Jensen, Seda Witt og Jonas Hoff Oftebro.
Foto: Øyvind Eide
Ungdomsverket Ibsen ville gløyme, er langt betre enn ryktet.
Regissøren Sigrid T’Hooft har spesialkompetanse på teaterhistorisk pastisj, og skodespelarane syner seg å meistre denne spelestilen med eleganse. Frå venstre: Dagny Backer Johnsen, Marika Enstad, Per Egil Aske, Jacob Jensen, Seda Witt og Jonas Hoff Oftebro.
Foto: Øyvind Eide
Ungdomsverket Ibsen ville gløyme, er langt betre enn ryktet.