«Dance Macabre» av kunstnaren Bernt Notke (1440–1509) frå St. Nicholas’ kyrkje i Tallinn.
Foto: Wikipedia
Dag Solstad stiller metafysiske fordringar til det moderne mennesket. Det handlar om alvoret i døden, men også i livet.
«Dance Macabre» av kunstnaren Bernt Notke (1440–1509) frå St. Nicholas’ kyrkje i Tallinn.
Foto: Wikipedia
Dag Solstad stiller metafysiske fordringar til det moderne mennesket. Det handlar om alvoret i døden, men også i livet.
«Dance Macabre» av kunstnaren Bernt Notke (1440–1509) frå St. Nicholas’ kyrkje i Tallinn.
Foto: Wikipedia
Dag Solstad stiller metafysiske fordringar til det moderne mennesket. Det handlar om alvoret i døden, men også i livet.
«I debatten om til dømes bioteknologi eller aktiv dødshjelp, er det avgjerande kva menneskesyn vi legg til grunn», sa Kjell Ingolf Ropstad til landsmøtet 8. november. Eg kunne ikkje vore meir einig, skriv Eivor Andersen Oftestad.
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB scanpix
Symptom på eit paradigmeskifte er når dei gamle omgrepa som tidlegare var sjølvsagde, skifter innhald eller ikkje lenger er forståelege. «Menneskeverd» er eit slikt omgrep.
«I debatten om til dømes bioteknologi eller aktiv dødshjelp, er det avgjerande kva menneskesyn vi legg til grunn», sa Kjell Ingolf Ropstad til landsmøtet 8. november. Eg kunne ikkje vore meir einig, skriv Eivor Andersen Oftestad.
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB scanpix
Symptom på eit paradigmeskifte er når dei gamle omgrepa som tidlegare var sjølvsagde, skifter innhald eller ikkje lenger er forståelege. «Menneskeverd» er eit slikt omgrep.
«I debatten om til dømes bioteknologi eller aktiv dødshjelp, er det avgjerande kva menneskesyn vi legg til grunn», sa Kjell Ingolf Ropstad til landsmøtet 8. november. Eg kunne ikkje vore meir einig, skriv Eivor Andersen Oftestad.
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB scanpix
Symptom på eit paradigmeskifte er når dei gamle omgrepa som tidlegare var sjølvsagde, skifter innhald eller ikkje lenger er forståelege. «Menneskeverd» er eit slikt omgrep.
Kvifor var det ikkje legitimt for justisminister Jøran Kallmyr å peike på menneskehandel og kriminalitet som ein del av biletet?
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Demokratiet endrar seg, og vi godtar
at det ikkje lenger finst noko som heiter rimeleg usemje.
Kvifor var det ikkje legitimt for justisminister Jøran Kallmyr å peike på menneskehandel og kriminalitet som ein del av biletet?
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Demokratiet endrar seg, og vi godtar
at det ikkje lenger finst noko som heiter rimeleg usemje.
Kvifor var det ikkje legitimt for justisminister Jøran Kallmyr å peike på menneskehandel og kriminalitet som ein del av biletet?
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Demokratiet endrar seg, og vi godtar
at det ikkje lenger finst noko som heiter rimeleg usemje.