Ultralydundersøkinga som det offentlege helsevesenet tilbyr i dag, går i dag føre seg i vekene 18–20.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Kvar ligg balansen mellom retten foreldra har til kunnskap og målet om eit samfunn med plass til alle?
Ultralydundersøkinga som det offentlege helsevesenet tilbyr i dag, går i dag føre seg i vekene 18–20.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Kvar ligg balansen mellom retten foreldra har til kunnskap og målet om eit samfunn med plass til alle?
Ultralydundersøkinga som det offentlege helsevesenet tilbyr i dag, går i dag føre seg i vekene 18–20.
Foto: Gorm Kallestad / NTB scanpix
Kvar ligg balansen mellom retten foreldra har til kunnskap og målet om eit samfunn med plass til alle?
Injeksjon av sperm i eit egg.
Foto: NTB scanpix / Imagebroker / Jochen Tack
Dersom eggdonasjon og embryodonasjon skal avgjerast på bakrommet på Stortinget, kan vi sjå langt etter ein brei debatt.
Injeksjon av sperm i eit egg.
Foto: NTB scanpix / Imagebroker / Jochen Tack
Dersom eggdonasjon og embryodonasjon skal avgjerast på bakrommet på Stortinget, kan vi sjå langt etter ein brei debatt.
Injeksjon av sperm i eit egg.
Foto: NTB scanpix / Imagebroker / Jochen Tack
Dersom eggdonasjon og embryodonasjon skal avgjerast på bakrommet på Stortinget, kan vi sjå langt etter ein brei debatt.
Martin Tranmæl i Israel 1951, her bak rattet på ein traktor ved Moshav Norge, kibbutzen som vart reist med pengar samla inn etter den tragiske flystyrten på Hurum.
Foto: Arbeiderbevegelsens arkiv og bibliotek
Då staten Israel vart oppretta i 1948, var alle som hadde gått gjennom den norske skulen, marinert i bibelsoge. Det var difor ikkje underleg at det som hende i realpolitikken, vart lese rett inn i profetiane frå Bibelen.
Martin Tranmæl i Israel 1951, her bak rattet på ein traktor ved Moshav Norge, kibbutzen som vart reist med pengar samla inn etter den tragiske flystyrten på Hurum.
Foto: Arbeiderbevegelsens arkiv og bibliotek
Då staten Israel vart oppretta i 1948, var alle som hadde gått gjennom den norske skulen, marinert i bibelsoge. Det var difor ikkje underleg at det som hende i realpolitikken, vart lese rett inn i profetiane frå Bibelen.
Martin Tranmæl i Israel 1951, her bak rattet på ein traktor ved Moshav Norge, kibbutzen som vart reist med pengar samla inn etter den tragiske flystyrten på Hurum.
Foto: Arbeiderbevegelsens arkiv og bibliotek
Då staten Israel vart oppretta i 1948, var alle som hadde gått gjennom den norske skulen, marinert i bibelsoge. Det var difor ikkje underleg at det som hende i realpolitikken, vart lese rett inn i profetiane frå Bibelen.
Det jordiske Jerusalem sett frå Mont Scopus i 1895. Nybyggjarar frå mange land slo seg ned i Palestina og venta på Herrens atterkome. Den mest kjende sekta bygde American Colony, leidd av Anna og Horatio Spafford. Anna var fødd i Stavanger.
Kvar i Noreg finn vi førestillinga om Jerusalem på 1800-talet?
Ein god stad å byrje er sjølvsagt i Stavanger.
Det jordiske Jerusalem sett frå Mont Scopus i 1895. Nybyggjarar frå mange land slo seg ned i Palestina og venta på Herrens atterkome. Den mest kjende sekta bygde American Colony, leidd av Anna og Horatio Spafford. Anna var fødd i Stavanger.
Kvar i Noreg finn vi førestillinga om Jerusalem på 1800-talet?
Ein god stad å byrje er sjølvsagt i Stavanger.
Det jordiske Jerusalem sett frå Mont Scopus i 1895. Nybyggjarar frå mange land slo seg ned i Palestina og venta på Herrens atterkome. Den mest kjende sekta bygde American Colony, leidd av Anna og Horatio Spafford. Anna var fødd i Stavanger.
Kvar i Noreg finn vi førestillinga om Jerusalem på 1800-talet?
Ein god stad å byrje er sjølvsagt i Stavanger.
Francois Roger de Gaignières’ (1642–1715) «Veue de la Ville de Christiania», 1685. Dette er det einaste (fantasi)biletet av Den heilage treeiningskyrkja vi har. Kyrkja er i midten. Året etter stod ho i brann.
Foto: Oslo Museum.
Både Christiania og København vart i si tid sett på som eit nytt Jerusalem. At katastrofane råka, vart sett på som Guds straffedom.
Francois Roger de Gaignières’ (1642–1715) «Veue de la Ville de Christiania», 1685. Dette er det einaste (fantasi)biletet av Den heilage treeiningskyrkja vi har. Kyrkja er i midten. Året etter stod ho i brann.
Foto: Oslo Museum.
Både Christiania og København vart i si tid sett på som eit nytt Jerusalem. At katastrofane råka, vart sett på som Guds straffedom.
Francois Roger de Gaignières’ (1642–1715) «Veue de la Ville de Christiania», 1685. Dette er det einaste (fantasi)biletet av Den heilage treeiningskyrkja vi har. Kyrkja er i midten. Året etter stod ho i brann.
Foto: Oslo Museum.
Både Christiania og København vart i si tid sett på som eit nytt Jerusalem. At katastrofane råka, vart sett på som Guds straffedom.
Nidarosdomen i vinterskrud.
Foto: Morten Dreier
Kvifor finn vi spor av Jerusalem gjennom heile den norske kulturhistoria?
Nidarosdomen i vinterskrud.
Foto: Morten Dreier
Kvifor finn vi spor av Jerusalem gjennom heile den norske kulturhistoria?
Nidarosdomen i vinterskrud.
Foto: Morten Dreier
Kvifor finn vi spor av Jerusalem gjennom heile den norske kulturhistoria?