Eva Aalberg Undheim er journalist i Dag og Tid og skriv om samfunnsspørsmål og politikk. Har du tips eller framlegg til gode tema, kan du gjerne sende dei til eva@dagogtid.no
Eva er frå Jæren og har ein mastergrad i statsvitskap frå Universitetet i Oslo og ei toårig utdanning som journalist frå Høgskolen i Oslo. Tidlegare har ho vore EU-journalist i Nationen i fleire år, nyhendejournalist på nett i NRK og politisk redaktør i feministtidsskriftet Fett i ein periode. Ho har òg jobba som sakshandsamar i Næringsdepartementet og i sekretariatet for EØS-midlane i Brussel.
Noregs vassdrags- og energidirektorat (NVE) og Olje- og energidepartementet (OED) avviser skuldingar om at dei skal ha brote støyretningsliner i vindkraftsaker.
Noregs vassdrags- og energidirektorat (NVE) og Olje- og energidepartementet (OED) avviser skuldingar om at dei skal ha brote støyretningsliner i vindkraftsaker.
Noregs vassdrags- og energidirektorat (NVE) og Olje- og energidepartementet (OED) avviser skuldingar om at dei skal ha brote støyretningsliner i vindkraftsaker.
Moria-leiren på Lesvos er bygd for eit par tusen personar. No husar han over 20.000.
Foto: Elias Marcou / Reuters / NTB scanpix
Dei europeiske landa må bidra med meir pengar og ta imot fleire kvoteflyktningar, for å løyse situasjonen på grensa mellom Tyrkia og Hellas, meiner migrasjonsforskar Thomas Gammeltoft-Hansen.
Moria-leiren på Lesvos er bygd for eit par tusen personar. No husar han over 20.000.
Foto: Elias Marcou / Reuters / NTB scanpix
Dei europeiske landa må bidra med meir pengar og ta imot fleire kvoteflyktningar, for å løyse situasjonen på grensa mellom Tyrkia og Hellas, meiner migrasjonsforskar Thomas Gammeltoft-Hansen.
Moria-leiren på Lesvos er bygd for eit par tusen personar. No husar han over 20.000.
Foto: Elias Marcou / Reuters / NTB scanpix
Dei europeiske landa må bidra med meir pengar og ta imot fleire kvoteflyktningar, for å løyse situasjonen på grensa mellom Tyrkia og Hellas, meiner migrasjonsforskar Thomas Gammeltoft-Hansen.
Tyrkiske soldatar dirigerer flyktningar og migrantar på ein av grenseovergangane mellom Tyrkia og Hellas tidlegare denne veka.
Foto: Marko Djurica / Reuters / NTB scanpix
– Det er ikkje noka løysing å busetje alle som er råka av krigshandlingar i Syria, på varig basis i Europa, seier Grete Brochmann.
Tyrkiske soldatar dirigerer flyktningar og migrantar på ein av grenseovergangane mellom Tyrkia og Hellas tidlegare denne veka.
Foto: Marko Djurica / Reuters / NTB scanpix
– Det er ikkje noka løysing å busetje alle som er råka av krigshandlingar i Syria, på varig basis i Europa, seier Grete Brochmann.
Tyrkiske soldatar dirigerer flyktningar og migrantar på ein av grenseovergangane mellom Tyrkia og Hellas tidlegare denne veka.
Foto: Marko Djurica / Reuters / NTB scanpix
– Det er ikkje noka løysing å busetje alle som er råka av krigshandlingar i Syria, på varig basis i Europa, seier Grete Brochmann.
Legemiddelmangel er eit aukande problem i Noreg. Samla er det i dag registrert 535 mangelmeldingar for legemiddel i Noreg.
Foto: NTB scanpix
I fjor kom det inn 1250 meldingar om medisinmangel i Noreg. Det kan verte endå fleire i år, ifølgje Statens legemiddelverk.
Legemiddelmangel er eit aukande problem i Noreg. Samla er det i dag registrert 535 mangelmeldingar for legemiddel i Noreg.
Foto: NTB scanpix
I fjor kom det inn 1250 meldingar om medisinmangel i Noreg. Det kan verte endå fleire i år, ifølgje Statens legemiddelverk.
Legemiddelmangel er eit aukande problem i Noreg. Samla er det i dag registrert 535 mangelmeldingar for legemiddel i Noreg.
Foto: NTB scanpix
I fjor kom det inn 1250 meldingar om medisinmangel i Noreg. Det kan verte endå fleire i år, ifølgje Statens legemiddelverk.
Legemiddelindustrien i Noreg meiner dei kan bidra for å hindre mangelsituasjonane vi ser i dag.
Legemiddelindustrien i Noreg meiner dei kan bidra for å hindre mangelsituasjonane vi ser i dag.
Legemiddelindustrien i Noreg meiner dei kan bidra for å hindre mangelsituasjonane vi ser i dag.
Widerøe legg ned 4000 avgangar i kortbanenettet. For Hammerfest flyplass, som biletet er frå, vil det bety eit ettermiddagsfly mindre frå Tromsø måndagar, tysdagar, onsdagar og torsdagar.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB Scanpix
I staden for å hisse oss opp over Widerøe-kutta burde vi diskutere om vi eigentleg treng ei flyrute frå Evenes til Bodø, seier Espen Andersen ved Handelshøyskolen BI.
Widerøe legg ned 4000 avgangar i kortbanenettet. For Hammerfest flyplass, som biletet er frå, vil det bety eit ettermiddagsfly mindre frå Tromsø måndagar, tysdagar, onsdagar og torsdagar.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB Scanpix
I staden for å hisse oss opp over Widerøe-kutta burde vi diskutere om vi eigentleg treng ei flyrute frå Evenes til Bodø, seier Espen Andersen ved Handelshøyskolen BI.
Widerøe legg ned 4000 avgangar i kortbanenettet. For Hammerfest flyplass, som biletet er frå, vil det bety eit ettermiddagsfly mindre frå Tromsø måndagar, tysdagar, onsdagar og torsdagar.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB Scanpix
I staden for å hisse oss opp over Widerøe-kutta burde vi diskutere om vi eigentleg treng ei flyrute frå Evenes til Bodø, seier Espen Andersen ved Handelshøyskolen BI.