Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Adolph Tidemand, «Sognebud», 1862.
Alle foto: Frank Furseth
Elvesæter-familien har alltid hatt interesse for kunst. Opp gjennom åra har familien opparbeidd ei unik samling som dei på sjenerøst vis har smykka Elveseter Hotell med.
Adolph Tidemand, «Sognebud», 1862.
Alle foto: Frank Furseth
Elvesæter-familien har alltid hatt interesse for kunst. Opp gjennom åra har familien opparbeidd ei unik samling som dei på sjenerøst vis har smykka Elveseter Hotell med.
Adolph Tidemand, «Sognebud», 1862.
Alle foto: Frank Furseth
Elvesæter-familien har alltid hatt interesse for kunst. Opp gjennom åra har familien opparbeidd ei unik samling som dei på sjenerøst vis har smykka Elveseter Hotell med.
Wilhelm Rasmussen: Skulptur av Hjalmar Johansen (1958).
Foto: Eva Furseth
Wilhelm Rasmussen: Skulptur av Hjalmar Johansen (1958).
Foto: Eva Furseth
Wilhelm Rasmussen: Skulptur av Hjalmar Johansen (1958).
Foto: Eva Furseth
Caroline Kierulf: «Hvile». Foto: Caroline Kierulf
Caroline Kierulf: «Hvile». Foto: Caroline Kierulf
Caroline Kierulf: «Hvile». Foto: Caroline Kierulf
Johannes Engelsen Espedals «Brottsjø» (2023) er laga av eit gamalt stakittgjerde frå kyrkjegarden ved Hoff kyrkje på Toten.
Foto: Eva Furseth
Haustutstillinga 2024 er ei spenstig og særs variert utstilling. Her er det ingen kunstnarar som trampar i takt.
Johannes Engelsen Espedals «Brottsjø» (2023) er laga av eit gamalt stakittgjerde frå kyrkjegarden ved Hoff kyrkje på Toten.
Foto: Eva Furseth
Haustutstillinga 2024 er ei spenstig og særs variert utstilling. Her er det ingen kunstnarar som trampar i takt.
Johannes Engelsen Espedals «Brottsjø» (2023) er laga av eit gamalt stakittgjerde frå kyrkjegarden ved Hoff kyrkje på Toten.
Foto: Eva Furseth
Haustutstillinga 2024 er ei spenstig og særs variert utstilling. Her er det ingen kunstnarar som trampar i takt.
Per Krohg står bak takfreskoen i trappegangen på Kunstnernes Hus.
Foto: Eva Furseth
Per Krohg står bak takfreskoen i trappegangen på Kunstnernes Hus.
Foto: Eva Furseth
Per Krohg står bak takfreskoen i trappegangen på Kunstnernes Hus.
Foto: Eva Furseth
Foto: Eva Furseth
Turistane legg på langt nær att nok pengar til å førebygge slitasje, eit problem vi ser verda over.
Foto: Eva Furseth
Turistane legg på langt nær att nok pengar til å førebygge slitasje, eit problem vi ser verda over.
Foto: Eva Furseth
Turistane legg på langt nær att nok pengar til å førebygge slitasje, eit problem vi ser verda over.