Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Per Krohg står bak takfreskoen i trappegangen på Kunstnernes Hus.
Foto: Eva Furseth
Per Krohg står bak takfreskoen i trappegangen på Kunstnernes Hus.
Foto: Eva Furseth
Per Krohg står bak takfreskoen i trappegangen på Kunstnernes Hus.
Foto: Eva Furseth
Johannes Engelsen Espedals «Brottsjø» (2023) er laga av eit gamalt stakittgjerde frå kyrkjegarden ved Hoff kyrkje på Toten.
Foto: Eva Furseth
Haustutstillinga 2024 er ei spenstig og særs variert utstilling. Her er det ingen kunstnarar som trampar i takt.
Johannes Engelsen Espedals «Brottsjø» (2023) er laga av eit gamalt stakittgjerde frå kyrkjegarden ved Hoff kyrkje på Toten.
Foto: Eva Furseth
Haustutstillinga 2024 er ei spenstig og særs variert utstilling. Her er det ingen kunstnarar som trampar i takt.
Johannes Engelsen Espedals «Brottsjø» (2023) er laga av eit gamalt stakittgjerde frå kyrkjegarden ved Hoff kyrkje på Toten.
Foto: Eva Furseth
Haustutstillinga 2024 er ei spenstig og særs variert utstilling. Her er det ingen kunstnarar som trampar i takt.
Foto: Eva Furseth
Turistane legg på langt nær att nok pengar til å førebygge slitasje, eit problem vi ser verda over.
Foto: Eva Furseth
Turistane legg på langt nær att nok pengar til å førebygge slitasje, eit problem vi ser verda over.
Foto: Eva Furseth
Turistane legg på langt nær att nok pengar til å førebygge slitasje, eit problem vi ser verda over.
Frå den nordiske paviljongen.
Foto: Matteo de Mayda / Veneziabiennalen 2024
VENEZIA: Årets utgåve av Veneziabiennalen har som mål å løfte opp underrepresenterte kunstnarar og kunsthistorie. Lukkast dei med det?
Frå den nordiske paviljongen.
Foto: Matteo de Mayda / Veneziabiennalen 2024
VENEZIA: Årets utgåve av Veneziabiennalen har som mål å løfte opp underrepresenterte kunstnarar og kunsthistorie. Lukkast dei med det?
Frå den nordiske paviljongen.
Foto: Matteo de Mayda / Veneziabiennalen 2024
VENEZIA: Årets utgåve av Veneziabiennalen har som mål å løfte opp underrepresenterte kunstnarar og kunsthistorie. Lukkast dei med det?
Kyrkjeeide-steinen vart funnen på slutten av 1800-talet og er teken vare på av Bergen universitetsmuseum. Originalen målte 120 x 45 x 6 cm.
Foto: Jarle Hessevik
Kyrkjeeide-steinen vart funnen på slutten av 1800-talet og er teken vare på av Bergen universitetsmuseum. Originalen målte 120 x 45 x 6 cm.
Foto: Jarle Hessevik
Kyrkjeeide-steinen vart funnen på slutten av 1800-talet og er teken vare på av Bergen universitetsmuseum. Originalen målte 120 x 45 x 6 cm.
Foto: Jarle Hessevik
Midt i galleriet buktar dei keramiske figurane til Torbjørn Kvasbø seg oppover med ei røff utforming som skil seg ut frå dei andre verka i utstillinga.
Alle foto: Frank Furseth
Utstillinga viser ni kunsthandverkarar frå Innlandet, som alle har merkt seg utover landegrensene.
Midt i galleriet buktar dei keramiske figurane til Torbjørn Kvasbø seg oppover med ei røff utforming som skil seg ut frå dei andre verka i utstillinga.
Alle foto: Frank Furseth
Utstillinga viser ni kunsthandverkarar frå Innlandet, som alle har merkt seg utover landegrensene.
Midt i galleriet buktar dei keramiske figurane til Torbjørn Kvasbø seg oppover med ei røff utforming som skil seg ut frå dei andre verka i utstillinga.
Alle foto: Frank Furseth
Utstillinga viser ni kunsthandverkarar frå Innlandet, som alle har merkt seg utover landegrensene.