Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Minnesmerket over USS «Maine» i New York, 1913.
Foto via Wikipedia Commons
Minnesmerket over USS «Maine» i New York, 1913.
Foto via Wikipedia Commons
Minnesmerket over USS «Maine» i New York, 1913.
Foto via Wikipedia Commons
«Vaksensenga» (2011). Utsnitt av installasjonen.
Alle foto: Frank Furseth
Per Inge Bjørlo er fødd i Spjelkavik i 1952, og oppvekståra på Sunnmøre skulle bli viktige for det kunstnarlege uttrykket. Såleis er han på heimebane når han fyller Jugendstilsenteret og Kube med dramatiske og urovekkjande verk.
«Vaksensenga» (2011). Utsnitt av installasjonen.
Alle foto: Frank Furseth
Per Inge Bjørlo er fødd i Spjelkavik i 1952, og oppvekståra på Sunnmøre skulle bli viktige for det kunstnarlege uttrykket. Såleis er han på heimebane når han fyller Jugendstilsenteret og Kube med dramatiske og urovekkjande verk.
«Vaksensenga» (2011). Utsnitt av installasjonen.
Alle foto: Frank Furseth
Per Inge Bjørlo er fødd i Spjelkavik i 1952, og oppvekståra på Sunnmøre skulle bli viktige for det kunstnarlege uttrykket. Såleis er han på heimebane når han fyller Jugendstilsenteret og Kube med dramatiske og urovekkjande verk.
Hovudsalen i første etasje er fylt med installasjonar, grafikk og veggobjekt. Installasjonen i framgrunnen har tittelen «I det blå». Til høgre for den gule «I BOX» står «Arkimedes skrue», alle av Hilmar Fredriksen.
Foto: Eva Furseth
Lillehammer Kunstmuseum har tromma saman den største mønstringa hittil av den allsidige, grensesprengande og boblande kunstnaren til Hilmar Fredriksen (f. 1953).
Hovudsalen i første etasje er fylt med installasjonar, grafikk og veggobjekt. Installasjonen i framgrunnen har tittelen «I det blå». Til høgre for den gule «I BOX» står «Arkimedes skrue», alle av Hilmar Fredriksen.
Foto: Eva Furseth
Lillehammer Kunstmuseum har tromma saman den største mønstringa hittil av den allsidige, grensesprengande og boblande kunstnaren til Hilmar Fredriksen (f. 1953).
Hovudsalen i første etasje er fylt med installasjonar, grafikk og veggobjekt. Installasjonen i framgrunnen har tittelen «I det blå». Til høgre for den gule «I BOX» står «Arkimedes skrue», alle av Hilmar Fredriksen.
Foto: Eva Furseth
Lillehammer Kunstmuseum har tromma saman den største mønstringa hittil av den allsidige, grensesprengande og boblande kunstnaren til Hilmar Fredriksen (f. 1953).
Kunstnar og restauratør Bent Erik Myrvoll leier oppussingsarbeidet.
Alle foto: Kathrine Synnes Finnskog
Kunstnar og restauratør Bent Erik Myrvoll leier oppussingsarbeidet.
Alle foto: Kathrine Synnes Finnskog
Kunstnar og restauratør Bent Erik Myrvoll leier oppussingsarbeidet.
Alle foto: Kathrine Synnes Finnskog
Winderen komponerer ferdig lydinstallasjonen i sjølve utstillingsrommet på Ringve.
Foto: Jana Winderen
Eg tvilar på om det er mogleg å sitje grasiøst på ein saccosekk. Men vi hadde det komfortabelt der vi låg midt i eit mørklagt rom med attlatne auge, lyttande. Og for ein lyd! Tonane fløymde mot oss frå alle sider, ein maritim komposisjon spesiallaga for dette rommet.
Winderen komponerer ferdig lydinstallasjonen i sjølve utstillingsrommet på Ringve.
Foto: Jana Winderen
Eg tvilar på om det er mogleg å sitje grasiøst på ein saccosekk. Men vi hadde det komfortabelt der vi låg midt i eit mørklagt rom med attlatne auge, lyttande. Og for ein lyd! Tonane fløymde mot oss frå alle sider, ein maritim komposisjon spesiallaga for dette rommet.
Winderen komponerer ferdig lydinstallasjonen i sjølve utstillingsrommet på Ringve.
Foto: Jana Winderen
Eg tvilar på om det er mogleg å sitje grasiøst på ein saccosekk. Men vi hadde det komfortabelt der vi låg midt i eit mørklagt rom med attlatne auge, lyttande. Og for ein lyd! Tonane fløymde mot oss frå alle sider, ein maritim komposisjon spesiallaga for dette rommet.
Darija Kuzjmytsj (f. 1991): «The most precious moment of this year» (2022), fotografi.
Foto: Dariia Kuzmych
Kva har eit augeblikksbilde på Instagram til felles med eit figurativt tresnitt på 1930-talet og ein vase som er laga for fleire tusen år sidan?
Darija Kuzjmytsj (f. 1991): «The most precious moment of this year» (2022), fotografi.
Foto: Dariia Kuzmych
Kva har eit augeblikksbilde på Instagram til felles med eit figurativt tresnitt på 1930-talet og ein vase som er laga for fleire tusen år sidan?
Darija Kuzjmytsj (f. 1991): «The most precious moment of this year» (2022), fotografi.
Foto: Dariia Kuzmych
Kva har eit augeblikksbilde på Instagram til felles med eit figurativt tresnitt på 1930-talet og ein vase som er laga for fleire tusen år sidan?