Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Anna Daniell: «Dyttet i ryggen, sparket i magen», 2023.
Foto: Eva Furseth
Annakvart år vert fire norske kunstnarar inviterte til å kappast om Lorck Schive Kunstpris på 500.000 kroner. I år er dei nominerte Anna Daniell, Ane Graff, Joar Nango og Ahmed Umar.
Anna Daniell: «Dyttet i ryggen, sparket i magen», 2023.
Foto: Eva Furseth
Annakvart år vert fire norske kunstnarar inviterte til å kappast om Lorck Schive Kunstpris på 500.000 kroner. I år er dei nominerte Anna Daniell, Ane Graff, Joar Nango og Ahmed Umar.
Anna Daniell: «Dyttet i ryggen, sparket i magen», 2023.
Foto: Eva Furseth
Annakvart år vert fire norske kunstnarar inviterte til å kappast om Lorck Schive Kunstpris på 500.000 kroner. I år er dei nominerte Anna Daniell, Ane Graff, Joar Nango og Ahmed Umar.
Utøya-ferja M/S «Torbjørn» legg til land.
Foto: Paul Patrick Børhaug
Arbeidet som er gjort for å ta Utøya tilbake, er forbløffande bra.
Utøya-ferja M/S «Torbjørn» legg til land.
Foto: Paul Patrick Børhaug
Arbeidet som er gjort for å ta Utøya tilbake, er forbløffande bra.
Utøya-ferja M/S «Torbjørn» legg til land.
Foto: Paul Patrick Børhaug
Arbeidet som er gjort for å ta Utøya tilbake, er forbløffande bra.
Ein av pistolane til Bjørgum. Teikninga finst i Voss museum.
Ein av pistolane til Bjørgum. Teikninga finst i Voss museum.
Ein av pistolane til Bjørgum. Teikninga finst i Voss museum.
Nils Aas: «Modell til relieff for Bonde og co» (1977), 10,5 x 22,5 cm, stål og sponplate.
Alle foto: Steinar Johansen
Utstillinga med Nils Aas og Jakob Weidemann er praktfullt sett saman, mest som ein musikalsk komposisjon, der også kuratoren Anders Sletvold Moe vert svært tydeleg.
Nils Aas: «Modell til relieff for Bonde og co» (1977), 10,5 x 22,5 cm, stål og sponplate.
Alle foto: Steinar Johansen
Utstillinga med Nils Aas og Jakob Weidemann er praktfullt sett saman, mest som ein musikalsk komposisjon, der også kuratoren Anders Sletvold Moe vert svært tydeleg.
Nils Aas: «Modell til relieff for Bonde og co» (1977), 10,5 x 22,5 cm, stål og sponplate.
Alle foto: Steinar Johansen
Utstillinga med Nils Aas og Jakob Weidemann er praktfullt sett saman, mest som ein musikalsk komposisjon, der også kuratoren Anders Sletvold Moe vert svært tydeleg.
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Ei kolsvart framtid skal erstattast med arktisk forsking og reiseliv – og kunst i eit unikt miljø.
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Ei kolsvart framtid skal erstattast med arktisk forsking og reiseliv – og kunst i eit unikt miljø.
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Ei kolsvart framtid skal erstattast med arktisk forsking og reiseliv – og kunst i eit unikt miljø.
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London