Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Her får vi bryne oss på eit vell av ulike kunstformer, ein veit aldri kva som ventar når ein stig inn dei høge dørene til galleriet.
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Her får vi bryne oss på eit vell av ulike kunstformer, ein veit aldri kva som ventar når ein stig inn dei høge dørene til galleriet.
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Her får vi bryne oss på eit vell av ulike kunstformer, ein veit aldri kva som ventar når ein stig inn dei høge dørene til galleriet.
Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.
Foto: British Museum, London
Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.
Foto: British Museum, London
Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.
Foto: British Museum, London
Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge
I Lyden av leire tek Brit Dyrnes tak i det nære, leikne og intime ved materialet.
Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge
I Lyden av leire tek Brit Dyrnes tak i det nære, leikne og intime ved materialet.
Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge
I Lyden av leire tek Brit Dyrnes tak i det nære, leikne og intime ved materialet.