Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Tracey Emin: «The Mother» står ved Munchmuseet i Oslo.
Foto: Eva Furseth
Tracey Emin: «The Mother» står ved Munchmuseet i Oslo.
Foto: Eva Furseth
Tracey Emin: «The Mother» står ved Munchmuseet i Oslo.
Foto: Eva Furseth
Foto: Kunstbank Hamar
Foto: Kunstbank Hamar
Foto: Kunstbank Hamar
Eva Bull Holte: «Det lysner – The new forest», ca. 1971.
Medan ho levde, markerte Eva Bull Holte (1922–1993) seg som målar og grafikar. I dag er ho ukjend for dei fleste.
Eva Bull Holte: «Det lysner – The new forest», ca. 1971.
Medan ho levde, markerte Eva Bull Holte (1922–1993) seg som målar og grafikar. I dag er ho ukjend for dei fleste.
Eva Bull Holte: «Det lysner – The new forest», ca. 1971.
Medan ho levde, markerte Eva Bull Holte (1922–1993) seg som målar og grafikar. I dag er ho ukjend for dei fleste.
Yin Xiuzhen (f. 1963), «Weapon», utsnitt, 2003–2007. Installasjon.
Foto: Kunstnaren
Eg plar vere god på å ignorere mindre heldige samanstillingar av verk, men her smelta sanseinntrykka så tett saman at det var uråd.
Yin Xiuzhen (f. 1963), «Weapon», utsnitt, 2003–2007. Installasjon.
Foto: Kunstnaren
Eg plar vere god på å ignorere mindre heldige samanstillingar av verk, men her smelta sanseinntrykka så tett saman at det var uråd.
Yin Xiuzhen (f. 1963), «Weapon», utsnitt, 2003–2007. Installasjon.
Foto: Kunstnaren
Eg plar vere god på å ignorere mindre heldige samanstillingar av verk, men her smelta sanseinntrykka så tett saman at det var uråd.
Frå utstillinga «Jeg kaller det kunst», som fyller heile tredje etasje. Måleriet heilt til høgre er «Per Sandberg» av Marthe Karen Kampen.
Foto: Iwan Baan / Nasjonalmuseet
Nasjonalmuseet har blitt ein god plass å vere for ei brei målgruppe.
Frå utstillinga «Jeg kaller det kunst», som fyller heile tredje etasje. Måleriet heilt til høgre er «Per Sandberg» av Marthe Karen Kampen.
Foto: Iwan Baan / Nasjonalmuseet
Nasjonalmuseet har blitt ein god plass å vere for ei brei målgruppe.
Frå utstillinga «Jeg kaller det kunst», som fyller heile tredje etasje. Måleriet heilt til høgre er «Per Sandberg» av Marthe Karen Kampen.
Foto: Iwan Baan / Nasjonalmuseet
Nasjonalmuseet har blitt ein god plass å vere for ei brei målgruppe.
Hege Lønne: «Utstillingsinteriør». Både den lange gipsskulpturen og videoverket «Forest» er frå 2008. Til høgre heng installasjonen «Landskap med sovepose» frå 1995. I framgrunnen skimtar vi måleriet «Himmelrop» av Hannah Ryggen.
Foto: Susann Jamtøy/TKM
Det er vanskeleg å setje ord på kor gledeleg det er å få lov til å bli kjend med eit så spennande kunstnarskap som eg knapt visste noko om.
Hege Lønne: «Utstillingsinteriør». Både den lange gipsskulpturen og videoverket «Forest» er frå 2008. Til høgre heng installasjonen «Landskap med sovepose» frå 1995. I framgrunnen skimtar vi måleriet «Himmelrop» av Hannah Ryggen.
Foto: Susann Jamtøy/TKM
Det er vanskeleg å setje ord på kor gledeleg det er å få lov til å bli kjend med eit så spennande kunstnarskap som eg knapt visste noko om.
Hege Lønne: «Utstillingsinteriør». Både den lange gipsskulpturen og videoverket «Forest» er frå 2008. Til høgre heng installasjonen «Landskap med sovepose» frå 1995. I framgrunnen skimtar vi måleriet «Himmelrop» av Hannah Ryggen.
Foto: Susann Jamtøy/TKM
Det er vanskeleg å setje ord på kor gledeleg det er å få lov til å bli kjend med eit så spennande kunstnarskap som eg knapt visste noko om.