Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
«The Fountain of Exhaustion» består av mange trakter som er monterte i ein ståande trekant.
Foto: Ukrainian Pavilion in Venice
«The Fountain of Exhaustion» består av mange trakter som er monterte i ein ståande trekant.
Foto: Ukrainian Pavilion in Venice
«The Fountain of Exhaustion» består av mange trakter som er monterte i ein ståande trekant.
Foto: Ukrainian Pavilion in Venice
Edward Fuglø: «Whale-War», 2019, blanda teknikkar.
Foto: Fotostudio
Tett i tett heng verka på Listasavn Føroya, som er nasjonalmuseet for kunst på Færøyane.
Edward Fuglø: «Whale-War», 2019, blanda teknikkar.
Foto: Fotostudio
Tett i tett heng verka på Listasavn Føroya, som er nasjonalmuseet for kunst på Færøyane.
Edward Fuglø: «Whale-War», 2019, blanda teknikkar.
Foto: Fotostudio
Tett i tett heng verka på Listasavn Føroya, som er nasjonalmuseet for kunst på Færøyane.
Stacy Brafield, stillbilete frå videoverket «Spending Time with Tears».
Stacy Brafield, stillbilete frå videoverket «Spending Time with Tears».
Stacy Brafield, stillbilete frå videoverket «Spending Time with Tears».
Utsnitt frå Store sal. I front er installasjonen «The Horse Power Take Away», 2020. Til venstre ser vi delar av vegginstallasjonen «The Great Chain of Sleepers», 2017, og bakarst er det montert opp badematter og badekar frå verket «Please Remove Before Washing», 2020.
Foto: Eva Furseth
Det var med store forventningar eg steig av toget på Lillehammer stasjon og gjekk dei få skritta opp til Lillehammer Kunstmuseum. Alt frå parkeringsplassen, strålar det i gult frå utstillingsvindauga i første etasje, og ein kjem i godt humør.
Utsnitt frå Store sal. I front er installasjonen «The Horse Power Take Away», 2020. Til venstre ser vi delar av vegginstallasjonen «The Great Chain of Sleepers», 2017, og bakarst er det montert opp badematter og badekar frå verket «Please Remove Before Washing», 2020.
Foto: Eva Furseth
Det var med store forventningar eg steig av toget på Lillehammer stasjon og gjekk dei få skritta opp til Lillehammer Kunstmuseum. Alt frå parkeringsplassen, strålar det i gult frå utstillingsvindauga i første etasje, og ein kjem i godt humør.
Utsnitt frå Store sal. I front er installasjonen «The Horse Power Take Away», 2020. Til venstre ser vi delar av vegginstallasjonen «The Great Chain of Sleepers», 2017, og bakarst er det montert opp badematter og badekar frå verket «Please Remove Before Washing», 2020.
Foto: Eva Furseth
Det var med store forventningar eg steig av toget på Lillehammer stasjon og gjekk dei få skritta opp til Lillehammer Kunstmuseum. Alt frå parkeringsplassen, strålar det i gult frå utstillingsvindauga i første etasje, og ein kjem i godt humør.
Niclas Castello: «The Castello Cube», utstilt i Central Park i New York.
Niclas Castello: «The Castello Cube», utstilt i Central Park i New York.
Niclas Castello: «The Castello Cube», utstilt i Central Park i New York.
Else Hagen: «Familie», 1950
@Munchmuseet
Med det nye Munchmuseet har Stenersensamlinga endeleg fått ein ny heim i ei av dei øvste etasjane. Det var fint å sjå att verka etter så mange år. Nyreinsa og restaurerte gneistar måleria imot oss.
Else Hagen: «Familie», 1950
@Munchmuseet
Med det nye Munchmuseet har Stenersensamlinga endeleg fått ein ny heim i ei av dei øvste etasjane. Det var fint å sjå att verka etter så mange år. Nyreinsa og restaurerte gneistar måleria imot oss.
Else Hagen: «Familie», 1950
@Munchmuseet
Med det nye Munchmuseet har Stenersensamlinga endeleg fått ein ny heim i ei av dei øvste etasjane. Det var fint å sjå att verka etter så mange år. Nyreinsa og restaurerte gneistar måleria imot oss.