Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
«Frustrasjonsteppe», 1982. Nylon, plast, polyester og handle- og bleiepose.
Foto: Erik Sæter Jørgensen
«Frustrasjonsteppe», 1982. Nylon, plast, polyester og handle- og bleiepose.
Foto: Erik Sæter Jørgensen
«Frustrasjonsteppe», 1982. Nylon, plast, polyester og handle- og bleiepose.
Foto: Erik Sæter Jørgensen
Frå utstillinga til Anna Marie Sigmond Gudmundsdottir i Låven.
Foto: Øystein Thorvaldsen
Det er forbløffande kva dei har fått til i Vågå, eit stort og høgst profesjonelt drifta kunstgalleri i den vesle bygda.
Frå utstillinga til Anna Marie Sigmond Gudmundsdottir i Låven.
Foto: Øystein Thorvaldsen
Det er forbløffande kva dei har fått til i Vågå, eit stort og høgst profesjonelt drifta kunstgalleri i den vesle bygda.
Frå utstillinga til Anna Marie Sigmond Gudmundsdottir i Låven.
Foto: Øystein Thorvaldsen
Det er forbløffande kva dei har fått til i Vågå, eit stort og høgst profesjonelt drifta kunstgalleri i den vesle bygda.
Johanna Bugge, «Fra hagen, Storvik», 1894, privat eige.
Johanna Bugge, «Fra hagen, Storvik», 1894, privat eige.
Johanna Bugge, «Fra hagen, Storvik», 1894, privat eige.
«Keisar Karl V etter slaget ved Mühlberg», 1548, Tizian.
Foto: Museo Nacional del Prado
Eit tjuetal måleri frå renessansen og barokken er strøydde utover Madrids gater av Prado, det spanske nasjonalmuseet i Madrid.
«Keisar Karl V etter slaget ved Mühlberg», 1548, Tizian.
Foto: Museo Nacional del Prado
Eit tjuetal måleri frå renessansen og barokken er strøydde utover Madrids gater av Prado, det spanske nasjonalmuseet i Madrid.
«Keisar Karl V etter slaget ved Mühlberg», 1548, Tizian.
Foto: Museo Nacional del Prado
Eit tjuetal måleri frå renessansen og barokken er strøydde utover Madrids gater av Prado, det spanske nasjonalmuseet i Madrid.
«The Greeting», 1995.
Foto: Kira Perov © Bill Viola Studio
Verka til Bill Viola er opne. Det vert opp til publikum korleis dei kan tolkast.
«The Greeting», 1995.
Foto: Kira Perov © Bill Viola Studio
Verka til Bill Viola er opne. Det vert opp til publikum korleis dei kan tolkast.
«The Greeting», 1995.
Foto: Kira Perov © Bill Viola Studio
Verka til Bill Viola er opne. Det vert opp til publikum korleis dei kan tolkast.
«Solnedgang ved Montmajour», 1888, privat eige.
«Solnedgang ved Montmajour», 1888, privat eige.
«Solnedgang ved Montmajour», 1888, privat eige.