Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
«Transformasjon 1 (Bardunisolatorer)», 180 x 180 cm, porselen, stål og brøytestikker.
Alle foto: Anne Marthe Vestre Berge
Det uredde og nyfikent eksperi-menterande går att i utstillinga
til Susanne Fagermo.
«Transformasjon 1 (Bardunisolatorer)», 180 x 180 cm, porselen, stål og brøytestikker.
Alle foto: Anne Marthe Vestre Berge
Det uredde og nyfikent eksperi-menterande går att i utstillinga
til Susanne Fagermo.
«Transformasjon 1 (Bardunisolatorer)», 180 x 180 cm, porselen, stål og brøytestikker.
Alle foto: Anne Marthe Vestre Berge
Det uredde og nyfikent eksperi-menterande går att i utstillinga
til Susanne Fagermo.
«I ettermiddagslyset», 2015–16, frå Astrup Fearnley Samlingen.
Gjennom 40 år har Leonard Rickhard
(f. 1945) ikkje berre markert seg som ein av våre fremste kunstnarar, han har også brei appell.
«I ettermiddagslyset», 2015–16, frå Astrup Fearnley Samlingen.
Gjennom 40 år har Leonard Rickhard
(f. 1945) ikkje berre markert seg som ein av våre fremste kunstnarar, han har også brei appell.
«I ettermiddagslyset», 2015–16, frå Astrup Fearnley Samlingen.
Gjennom 40 år har Leonard Rickhard
(f. 1945) ikkje berre markert seg som ein av våre fremste kunstnarar, han har også brei appell.
«Broken Column», skulptur nr. 00.
«Broken Column», skulptur nr. 00.
«Broken Column», skulptur nr. 00.
Videoinstallasjonen «Nimbus Atlas II», 2016, av Berndnaut Smilde.
Foto: Oddbjørn Erland Aarstad
Det er ei halsbrekkande øving museet har kasta seg ut i, ei samanstilling gjennom tid og rom med oljemåleri i tunge gullrammer, digitale installasjonar, videoverk og endåtil ein skulptural atombombesopp. Alt bunde saman av ein så luftig substans som skyer.
Videoinstallasjonen «Nimbus Atlas II», 2016, av Berndnaut Smilde.
Foto: Oddbjørn Erland Aarstad
Det er ei halsbrekkande øving museet har kasta seg ut i, ei samanstilling gjennom tid og rom med oljemåleri i tunge gullrammer, digitale installasjonar, videoverk og endåtil ein skulptural atombombesopp. Alt bunde saman av ein så luftig substans som skyer.
Videoinstallasjonen «Nimbus Atlas II», 2016, av Berndnaut Smilde.
Foto: Oddbjørn Erland Aarstad
Det er ei halsbrekkande øving museet har kasta seg ut i, ei samanstilling gjennom tid og rom med oljemåleri i tunge gullrammer, digitale installasjonar, videoverk og endåtil ein skulptural atombombesopp. Alt bunde saman av ein så luftig substans som skyer.
«Katt i mørke», 1974, ståltråd måla i messingfarge.
Alle foto: Eva Furseth.
Attom humoren og snerten i verka, anar vi eit stort alvor.
«Katt i mørke», 1974, ståltråd måla i messingfarge.
Alle foto: Eva Furseth.
Attom humoren og snerten i verka, anar vi eit stort alvor.
«Katt i mørke», 1974, ståltråd måla i messingfarge.
Alle foto: Eva Furseth.
Attom humoren og snerten i verka, anar vi eit stort alvor.