Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Pablo Picasso (1881–1973): «Nature Morte«, olje på lerret, 1921, 22,9 cm x 45,7 cm.
Pablo Picasso (1881–1973): «Nature Morte«, olje på lerret, 1921, 22,9 cm x 45,7 cm.
Pablo Picasso (1881–1973): «Nature Morte«, olje på lerret, 1921, 22,9 cm x 45,7 cm.
Nils Kreuger, «Natten kommer», 1904.
Foto: Nationalmuseum
Nationalmuseum Jamtlis nordiske kunst frå 1880 til 1910 er verd reisa over grensa.
Nils Kreuger, «Natten kommer», 1904.
Foto: Nationalmuseum
Nationalmuseum Jamtlis nordiske kunst frå 1880 til 1910 er verd reisa over grensa.
Nils Kreuger, «Natten kommer», 1904.
Foto: Nationalmuseum
Nationalmuseum Jamtlis nordiske kunst frå 1880 til 1910 er verd reisa over grensa.
Illustrasjon: «A Rake's Progress», Plate 7, June 25, 1735
Illustrasjon: «A Rake's Progress», Plate 7, June 25, 1735
Illustrasjon: «A Rake's Progress», Plate 7, June 25, 1735
«Hvitveisvasen», detalj, 1901.
Foto: Tony Hall
Emaljens magi i Jugendstilsenteret er den første utstillinga av Gaudernack sidan 1979. Så det var tide å få han fram i lyset.
«Hvitveisvasen», detalj, 1901.
Foto: Tony Hall
Emaljens magi i Jugendstilsenteret er den første utstillinga av Gaudernack sidan 1979. Så det var tide å få han fram i lyset.
«Hvitveisvasen», detalj, 1901.
Foto: Tony Hall
Emaljens magi i Jugendstilsenteret er den første utstillinga av Gaudernack sidan 1979. Så det var tide å få han fram i lyset.
«My Bed», 1998, detalj, Tracey Emin.
«My Bed», 1998, detalj, Tracey Emin.
«My Bed», 1998, detalj, Tracey Emin.
El Anatsui: «Earth Shedding Its Skin», 2019.
Truleg var det ikkje meininga, men biennalen er blitt eit slåande bilete på kor makteslause reaksjonane våre er i møte med krisene som må løysast i vår tid.
El Anatsui: «Earth Shedding Its Skin», 2019.
Truleg var det ikkje meininga, men biennalen er blitt eit slåande bilete på kor makteslause reaksjonane våre er i møte med krisene som må løysast i vår tid.
El Anatsui: «Earth Shedding Its Skin», 2019.
Truleg var det ikkje meininga, men biennalen er blitt eit slåande bilete på kor makteslause reaksjonane våre er i møte med krisene som må løysast i vår tid.